A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2009-2015)

Astra 1.6 SIDI GTC 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Nem ártana egy fogyókúra

Szöveges ítélet

Először is: nem akartam tucatautót. Van bennem egy kis egészséges exhibicionizmus, úgyhogy első saját autónak olyat akartam, ami nem jön velem szembe minden sarkon, de férjen el benne öt ember vagy egy nagyobb csomag ha muszáj. A megoldás : háromajtós kompakt/kupé. Proceed es GTC kozott őrlődtem, vegül az Opelt választottam, és nem bántam meg. A formája gyönyörű, es van annyi hely mint az ötajtos Astrában, csak hátra nehezebb beszállni. És az ajtók hatalmasak, szűkebb parkolóban akrobatamutatvány úgy ki-be szállni hogy ne csapjam oda őket a szomszéd autónak. Nagy piros pont az AGR üléseknek, más "nem prémium" gyártó ilyen jó üléseket nem tesz a kompaktokba.
Persze ilyen szép autóhoz bűn a traktor-kerregés, úgyhogy az új 1.6 SIDI motor került bele, ami lényegében az Opel TSI-je. Nagyon csendes, dízelesen alacsonyról is jól húz, és kipörgetve szimpatikus, morcos hangja van. Persze nem egy rakéta, az autó több mint másfél tonna, az Astra-betegség itt is előjön, és a nagy tömegnek hála szomjas is, nekem a hosszútávú átlagom 8l, ebben van országút, város, autópálya,és viszonylag sok padlógázas német autópálya is. Viszont meglepően ügyes a kanyarokban, elsőkerekes létére szereti riszálni a hájas seggét. Csak azok a ballonos gumik ne lennének, kompakt létére SUV-gumikkal szerelik, 235/50 R18 a mérete, hirtelen irányváltásnál bólogat jobbra-balra. Viszont hála ugyanezeknek a ballonoknak nem rázza ki a belem, Tour-állásban pedig kifejezetten kényelmes rossz úton is. Szerintem ez a méret jó kompromisszum, ráadásul bitang jól néz ki.

A Gran Turismo Compact szerintem találó rövidítés, kényelmes, kompakt utazóautó azoknak, akik nem akarnak elvegyülni a millió és millió dízel kombi között, hanem valami különlegesebbre vágynak. És nincs szükségük a két extra ajtóra.

Hibalista

- Egyenlőre semmi, remélem így is marad

Ide hordtam szervizbe

KM Cars Dunaszerdahely

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2014
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Octavia - cégautó Következő autója? 458 - majd ha nyerek a lottón
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2009 (2009)

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)