Megbízható társ .
Szöveges ítélet
2015.augusztusában kaptam, mint cégautót,teljesen újan . Most, lassan 3 évesen 204650 km ment bele .
Egy " régivágású " , nagyon megbízható Ecotec 1,6-os sima szívó motor van benne, 115 LE teljesítménnyel , Sport Tourer, vagyis Caravan kivitelű .Csak én használom, rajtam kívül senki nem vezette . A gyári - igen optimista olajcsere intervallumú - 30000 km-enkénti szervíz van elvégezve rajta .Elsőként még márkaszervízben, majd utána a maszek - gyári szervízkönyv vezetésére jogosult - szerelőhöz hordjuk . Olajnál mindig dexos 2 minősítésű Mobil olajat kapja. Olajfogyasztás : szervízek között , vagyis 30000km-enként max 6-7 dl olaj volt. 60000 km-enként volt gyertya csere elvégezve ( eddig háromszor ) .A nagyszervíz 150000 km-nél történt meg ( 2017.07.26. szíjhajtások, stb ) Amin a szerelő is meglepődött, hogy csak a 150000 km-es szervíznél kellett cserélni először az első fékbetéteket és a féktárcsát .
Fogyasztás : A legkevesebb 5,6 liter/100 km, a legtöbb kerek 8 liter volt . Tavalyelőtt nyáron felpakolva 3 személlyel Montenegróban voltunk az autóval 6,4 litert evett .
Télen kiváló a fűtése. Tavaly augusztusban extrém melegben autóztunk ( 42 C fok ) vele négyen Horvátországban, kifogástalanul működött az autó .
Felszereltség : Manuális klíma, gyári kihangosító, nagyképernyős , ún. felső szintű kijelző, de navigáció nincs benne . 6 légzsák, tempomat viszont van . Utóbbi nagyon kényelmes vezetéskor .
Az előző H Astrámban szintén ez a motor volt, de ez a kocsi 160 kg-al nehezebb ,így érezhető,hiszen majd másfél tonna .Emiatt picit rugalmatlan .
Mivel ésszel, kímélve használom számomra abszolút megfelelő . Megtörtént ( 2017. december ) az 5. szervíz , a 180000 km-es . Csak a szokásos : Olajcsere, levegő és pollenszűrő, valamint gyertyacsere történt rajta , valamint kapott új első ablaktörlő lapátokat .
Nem tiporom tiltásig, nem vezetek forszírozott módon .Abszolút megbízható családtag.
Nagyon szerethető !
Hibalista
- Rendszámtábla izzó csere 132000 km-nél , valamint egy bal első tompított izzó csere 173000 km-nél , bal első helyzetjelző/nappali menetlámpa izzó csere 183000 km-nél . - Vízpumpa csere 189500 km-nél, igaz nem volt vészes hűtővízszivárgás még ( 150000 km-nél nem cserélték le a generátorszíjjal együtt ) .Jobb első tompított izzó csere 192000 km-nél . - 203000 km-nél hátsó fékbetét csere + féktárcsa szabályzás. Itt a féknyerget a korrózió miatt javítókészlettel orvosolni kellett.(Opel Astra J és Insignia típushiba). Injektortisztítás ugyanekkor.
Ide hordtam szervizbe
Opel Interat .
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Zsámbék, helyi szerelő
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 204650 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Astra H Caravan 1,6 115 LE | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.1/10) |
