Kék igásló
Szöveges ítélet
Az autó Győrbe volt szalonautó a Nádor autónál.Váltást kerestem Corsám helyére ekkor jött a képbe mivel az 1.4 turbó motor volt benne. Némi utánaolvasás miatt döntöttem a motor mellet mivel az 1.6 szívó benzin motorról elég sokan írták, hogy lomha vele az autó.
Sajna miután hozzám került a masina 3 hétre az átvételtől számítva hátulról telibe verték közúton így javítani kellet. szerencse a szerencsétlenségbe ,hogy mivel elég sok szendvics lemez alkotja az autó hátulját annak ellenére, hogy nem nagy szilárdságú acélból van jól bírta az ütközést.
A csomagtér ajtót és a padlólemez hátsó részét cserélni kellet, illetve a jobb oldali hossztartót meg kellet igazítani húzatópadon.
Javítás óta nem tapasztaltam úttartási problémát szerencsére egész jól sikerült a javítás bár párás,vizes időben sajna gyorsan párásodik az utastér erről nem tudom eldönteni, hogy nem a megfelelő tömítettség miatt van amit a törés okozhatott, vagy széria hiba.
Az autó dinamizmusa megfelelő bár a tömeg miatt sűrűn kell használni a váltót.
Ha a szükség úgy hozza egész gyorsan lehet vele közlekedni de a tömeg miatt nem igazán lehet érezni az autót és körforgalomban előszeretettel tolja az orrát.
Szélzaj megfelelő bár a bal oldali tükör enyhén fütyül autópálya tempónál. Az üléslapok kemények így hosszabb utazáskor sűrűen kell nyújtóztatni.
A kilátás a vastag A oszlop miatt zavaró tud lenni illetve tolatáskor hiányzik , hogy nincs benne radar, de lehet,hogy csak én nem vagyok elég ügyes.
Sajnos a fedőlakk minősége hagy kívánni valót az autó mivel a bal oldali oszlop és sárvédő elem találkozásánál feljött a lakk egy részen de az alapszín szerencsére nem.
Az infotainment és hangrendszer kezelését szokni kell, de nem tartom nyűgnek általában pendrive-ról hallgatok zenét GPS-re meg ott a telefon.
A fent említett bosszantó hibákon és a törésen kívül különösebb problémám nincs az autóval teszi a dolgát, hoz-visz. Formája nekem bejön talán jobban mint a váltótípusának a K Astrának.
A fogyasztása a plusz tíz km/H szabályt figyelembe véve nyáron 7 télen 7.4 liter körül alakul, de hozzá tartozik városban keveset használom.
Összességében meg vagyok elégedve az autóval azt kaptam a pénzemért amire számítottam se többre se kevesebbre.
Hibalista
- A vezető oldali napellenzőbe épített tükör kihajtható takarólemezének a rögzítőstiftje eltörött ezt javítani kellet házilag csere nem történt. - A csomagtér ajtó rögzítő zárfogadó elem műanyag takarólemezének a rögzítőstiftje eltörött nem lett javítva nem akadályozza a használatot. - 75000 km-nél komplett fékbetét és tárcsa csere. - Motorolaj és szűrő csere minden 15000 km-nél. - Légszűrő és a pollenszűrő csere évente.
Ide hordtam szervizbe
Alfa Radiál Kft.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Nádor autó Zrt.
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 3500 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 89000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Corsa C | Következő autója? | Z4 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.7/10) |
