A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2009-2015)

Astra 1,6 CDTI Sports Tourer 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kedves Astra. Még egy pohárral? Rád férne....

Szöveges ítélet

A beszámolóm nem objektív, mert a céges ménesből ennél jobb istálóból, és jobb tenyésztésű pacik is vannak. Ergo akaratlanul is ehhez hasonlítanám. DE! A kocsim egy igazi fapados kis francia, tehát tudom mi az élet másik oldala. Kívülről egy teljesen átlagos (KIA; Hyundai)vonalú autó. Büszkén vírít rajta az Active felszereltégű biléta.Nem fapados!!!Beülve egy érdekes világ fogad. Az ülés Zsigulisan fix szögek mentén állítódik. A méret még nekem is sanszos, pedig nem vagyok egy hentes alkat...Az biztos, hogy az új szagra gerjedő fazonok bukni fognak erre a kocsira mert ebben aztán van szag. Szerintem egy magyar vizslát csak altatva lehetne betenni, másképp kizárt!!! Gyújtás, 1-es, indulok....lefulladok:-) Hmmm, Hát igen talán az az utolsó pohár most kellet volna. Mármint egy söröspohárnyi 0.3 liter. Mert lehet itt egy ménesnyi lóerőt beírni a forgalmiba, a űrtatalom az kérem űrtartalom. Ugyanis a kaszni nem egy agyonkönnyített konstrukció. 1500kg! Szóval adva egy nem könnyű kaszni, egy 1.6-os heckelt dízel motor. Nem egy jó páros...Viszi az, viszi...De hogyan? Hát nem úgy, ahogy a gázpedált nyomom, hanem ahogy sikerül Mindezt jó hangosan. Talán kicsit mint egy tacsi a kerítés mögül. Hangja van, de attól a házat kirámolhatja bárki. Na ez a motor is olyan. Azok a régi ős Ford Tranzitok jutnak az eszembe, melyek miniatűrizált traktor motorként kerültek a polgári forgalomba. Azoknak volt ilyen fertelemes kerepelő hangja.A tárgyhoz tartozik azi is, hogy kis löket térfogat révén igazán kétezer ötszáz felett megy. A váltó, itt nem luxus, hanem szükséges. Itt nincs hatodikban visszagyorsulás, visszaváltás és úgy! Ha már megvan a tempó azt már csöndben is képes tartani. Menetszél szinte semmi. A futómű? A kasznit lehet bólingatni, de az autót egész jól úton tartja. A rádió az szerintem maga egy klasszikus egészség megóvó tárgy. Ugyanis max. 50km-t lehet vele menni, utána az ember saját maga zárja el. Vagyis halláskárosodás kizárva. Miért? Mert nincs se mély, se tiszta magas. A műszerfal, és a középkonzol olyan átlagos. Szép, szép, de olyan tucat kivitel. Ja és a Sport Tourer-sége. Az van neki. A golf zsák befér, de egy átlag bőrönd csak fektetve. Mindenki döntese el mi a preferenciája.
Összegezve: Ebben a kategóriában egy jónak mondható autó, de a motor karcsú. Aki nem akar a Mad Max-ből ihletet meríve az utak réme lenni annak ez teljesen passzol. 140-nél 6 literes foygazstás szerintem nem roszz.

Hibalista

- --

Ide hordtam szervizbe

--

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

--

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2013
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2009 (2009)

További ítéletek (47 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)