Kedves Astra. Még egy pohárral? Rád férne....
Szöveges ítélet
A beszámolóm nem objektív, mert a céges ménesből ennél jobb istálóból, és jobb tenyésztésű pacik is vannak. Ergo akaratlanul is ehhez hasonlítanám. DE! A kocsim egy igazi fapados kis francia, tehát tudom mi az élet másik oldala. Kívülről egy teljesen átlagos (KIA; Hyundai)vonalú autó. Büszkén vírít rajta az Active felszereltégű biléta.Nem fapados!!!Beülve egy érdekes világ fogad. Az ülés Zsigulisan fix szögek mentén állítódik. A méret még nekem is sanszos, pedig nem vagyok egy hentes alkat...Az biztos, hogy az új szagra gerjedő fazonok bukni fognak erre a kocsira mert ebben aztán van szag. Szerintem egy magyar vizslát csak altatva lehetne betenni, másképp kizárt!!! Gyújtás, 1-es, indulok....lefulladok:-) Hmmm, Hát igen talán az az utolsó pohár most kellet volna. Mármint egy söröspohárnyi 0.3 liter. Mert lehet itt egy ménesnyi lóerőt beírni a forgalmiba, a űrtatalom az kérem űrtartalom. Ugyanis a kaszni nem egy agyonkönnyített konstrukció. 1500kg! Szóval adva egy nem könnyű kaszni, egy 1.6-os heckelt dízel motor. Nem egy jó páros...Viszi az, viszi...De hogyan? Hát nem úgy, ahogy a gázpedált nyomom, hanem ahogy sikerül Mindezt jó hangosan. Talán kicsit mint egy tacsi a kerítés mögül. Hangja van, de attól a házat kirámolhatja bárki. Na ez a motor is olyan. Azok a régi ős Ford Tranzitok jutnak az eszembe, melyek miniatűrizált traktor motorként kerültek a polgári forgalomba. Azoknak volt ilyen fertelemes kerepelő hangja.A tárgyhoz tartozik azi is, hogy kis löket térfogat révén igazán kétezer ötszáz felett megy. A váltó, itt nem luxus, hanem szükséges. Itt nincs hatodikban visszagyorsulás, visszaváltás és úgy! Ha már megvan a tempó azt már csöndben is képes tartani. Menetszél szinte semmi. A futómű? A kasznit lehet bólingatni, de az autót egész jól úton tartja. A rádió az szerintem maga egy klasszikus egészség megóvó tárgy. Ugyanis max. 50km-t lehet vele menni, utána az ember saját maga zárja el. Vagyis halláskárosodás kizárva. Miért? Mert nincs se mély, se tiszta magas. A műszerfal, és a középkonzol olyan átlagos. Szép, szép, de olyan tucat kivitel. Ja és a Sport Tourer-sége. Az van neki. A golf zsák befér, de egy átlag bőrönd csak fektetve. Mindenki döntese el mi a preferenciája.
Összegezve: Ebben a kategóriában egy jónak mondható autó, de a motor karcsú. Aki nem akar a Mad Max-ből ihletet meríve az utak réme lenni annak ez teljesen passzol. 140-nél 6 literes foygazstás szerintem nem roszz.
Hibalista
- --
Ide hordtam szervizbe
--
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
--
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
