A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2009-2015)

Astra 1.6 Turbo, Cosmo, sedan 

Az ítélet értékelése
4,3(4 db)

Ich liebe J Astra.

Szöveges ítélet

Először is a vásárlás rövid előzményeivel kezdeném a történetet. Két típus között hezitáltunk a vásárlás előtt. Egyik oldalon ott volt a J Astra sedan, másik oldalon pedig az új Volvo V40. Az utóbbi formavilága, technikai újdonságai nagyon meggyőzőek voltak, időről időre bepillantottunk Volvoékhoz, aminek a vége egy árajánlat-kérés volt. Gyakorlatilag egy az Opellel majdnem azonos felszereltségű Volvoért úgy durván 7,5 millió forintot kellett volna lepakolni. A döglött használtautó piac miatt élnünk kellett a vásárláskor az előző autó beszámításának lehetőségével. A Volvo nagyjából 1 millió forinttal kisebb összeget kínált a 3,5 éves, 38 ezer km-t futott majdnem fullos 2.0 DI-D Mitsubishi Lancerünkért az Opelhez képest. Nos, nyilván ez is egy döntő tényező volt az autóvásárlásban, ahogy az is, hogy az Astra listaára -tényleg majdnem azonos tudással szerelve - 1 millió forinttal a Volvo alatt van. Erre még kaptunk csaknem további egy millió kedvezményt, hát mondanom sem kell, mennyire meggyőző ajánlat volt. Bele is vágtunk. Úgy 6 héttel később vehettük át a gyönyörű mahagóni színű, tejeskávé belső árnyalatú Astránkat. Volvo 1.6 turbós, 150 le-vel, Astra szintén 1.6 turbo, 180 le-vel.

Olyan komoly tapasztalataim nincsenek még az autót illetően, azonban már most leszögezhetem, úgy érzem, irtó jó autót vezetek! Nagyon kényelmes, elől-hátul egyaránt komfortos, bár azért hosszabb távon inkább 4 személyes. Sok tesztet olvastam, amiben panaszkodnak a középkonzol gomberdejére. Nem tudom, hogy ezek a rövid haszálat-tesztek hány napig tartottak, azonban szerintem nagyon rövid idő alatt átláthatóvá válik az egész. Ergonomikus, jó az egész.

Az adaptív távolsági fényszórós Bi-xenon világítás egyszerűen fenomenális! Alig várom, hogy besötétedjen és végigpásztázza a lámpatestekkel az utat! Tényleg, csak ajánlani tudom mindenkinek! Ez része az ún. "Alap kapcsolat csomagnak", ami ezen felül tartalmazza az USB-interfészt, a Bluetoothos kihangosítót, stb. A gyári zene az autóban 7 hangszórós, szerintem tök jól szól. Kértünk még bele tolatóradart, ami szintén egy hasznos és szükséges extra, bár egészen tűrhető a kilátás minden irányba.

A tesztkör során egy olyan 1.4 turbós változatot próbáltunk, amiben volt Flex-Ride rendszer. Tényleg klassz, de én a sajátomba nem rendeltem és nem bántam meg. Irtó jól korrigálja anélkül is az úthibákat, marha jól kanyarodik, nagyon kényelmes a futóműve.

Az összbenyomásom, hogy tényleg egy nagyon jó autót vásároltam, aminek a marketingje mögött tartalom is van. Fogyasztásról- lévén, hogy bejáratós, még nem igazán írnék (egyelőre 10,5 liter), de 1-2 ezer km múlva visszatérek és kiegészítem az ítéletem, képekkel és még több használati tapasztalattal.

Hibalista

- 1 hét alatt semmi, de reméljük, ez így is marad. Az első szerviztapasztalataimmal visszatérek.

Ide hordtam szervizbe

Opel C-mobil, Szeged. Itt vásároltuk. Maximálisan elégedettek vagyunk velük. Tényleg, csak ajánlani tudom mindenkinek. Korrektek, figyelmesek, 10/10.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2013
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 400
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Lancer 2.0 DI-D, Intense Következő autója? Ezen még nem gondolkozom.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2009 (2009)

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Megbízható" éhes és szomjas félkarú rabló

Astra Opel Astra G 1,4 twimport ecotec? - 2008
2020.02.21 43000   -

1.4 Turbo - Lesújtó

Astra 1.4 Turbó - 2012
2013.07.26 23000   3,3

1.6 bites Szürkület

Astra H Caravan 1.6 115 LE (A16XER) - 2013
2019.08.13 15000   -

250.000 km-s teszt, avagy H vs J Astra

Astra 1,6 115 Le - 2014
2015.02.13 215000   3,0

A Förmedvény!!

Astra 1,6 Sports Tourer Activ - 2014
2016.12.30 12000   -

A család új kedvence

Astra 2.0 CDTI - 2012
2012.05.24 3500   4,4

Cicus az utazó

Astra 1.6 - 2016
2020.04.14 62500   -

Csalódás

Astra karavan 1,4 - 2007
2013.05.25 160000   1,0

Dragadérosz, a megboldogult. :(

Astra 1,6 - 2010
2012.08.28 181404   2,7

Dörmi, a vágtázó szállító.

Astra Sports Tourer 1.7CDTI - 2012
2015.01.18 26000   4,3

Echte dajcse prezisität, Sport módra

Astra 1.7 CDTI - 2010
2010.11.08 75000   4,5

Erre csörög a dió, arra meg a J Astra...

Astra 1,6 CDTI - 2018
2022.05.17 250000   -

Erősen; lomha; nehézsúlyú

Astra ST 2,0 CDTI 165 Le - 2013
2018.07.03 216000   -

Ez már bizonyított Turbós benzines

Astra 1.4 Turbo - 2011
2016.11.29 220000   -

Ezüstvillám

Astra 1.6 benzines Selection - 2016
2016.09.07 8000   -
1 | 2 | 3 | 4

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)