A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2009-2015)

Astra 1.7 ctdi kombi 

Az ítélet értékelése
4,0(4 db)

Fejlődőképes Opel

Szöveges ítélet

Szép forma, jó arányok. Kulturált belső tér, kényelmes ülések, jó kárpitozás, ízléses műszerek, kapcsolók. Tetszik a stop-start automatika, a lelkiismeret megnyugtatására jó, mert különösebben nem lesz tőle takarékos a járgány. Piros lámpánál időnként nem veszi az egyest leállás és újraindítás után, egyébként egész jó a váltó. Motor 1.7 dízel 110 papírlóerővel. 1.6 crtdi Octavia jobban megy, kevesebbet fogyaszt. Elég hangos, alapjáraton rázza is a kasztnit, pótkocsis teherautó előzését jól meg kell gondolni, nem egy ugrós fajta. 3000 fordulat körül meghal, nem is érdemes fölé forgatni. Használható nyomaték 1500 fordulattól, látszik, hogy legalább huszonöt éve reszelgetik a németek. Futómű sportosan kényelmes, 215/65 16-os gumi szerintem felesleges, de jó ballonos, hasznos a vidéki utakon. Kormány nem sok visszajelzést ad az útról, túlszervózott.
Apró ergonómiai hiba, hogy a szivargyújtóba dugott töltő minden páratlan sebességi fokozat kapcsolásakor hozzáér a kezemhez-rakhatták volna máshova. Az igazi nagy probléma, hogy az autóból előre kilátás rettenetesen korlátozott. A oszlop nagyon döntött, vastag. Remek a szellőzővel ellátott függőleges "kis a" oszlop, de a hátrahúzott tükörrel együtt 11 és 2 óra irányában láthatatlanná tesz mindent, ami előttem zajlik az úton. Vezető oldalon a kis háromszög ablak teljesen használhatatlan. Iskolapéldája annak, hogy a passzív biztonság és a design oltárán feláldozták az aktív biztonságot. B oszlop is túl sokat takar ki, forgalmas kereszteződésekben lehet nyakat tekergetni, meg nyújtogatni.
Opelhez és Astrához képest tisztességes a kidolgozása, egész jó anyagokkal. Sokat fejlődött az előző generációkhoz képest. Megbízhatóságáról még nem nyilatkoznék, majd 200 ezer km után. Mindenesetre ez az első olyan autóm, ami eszi az olajat, igaz nem túl sokat, 20 ezer alatt 1,5 litert. Remélem leszokik róla, mert eddig nem bántottam a motort.
Összességében használható a járgány, de érzelmi vihart nem kavart bennem. Munkaeszköz és nem több. Magánvásárlóként eszembe sem jutna megvenni.

Hibalista

- Első sárvédő lemezekből kiesnek az indexlámpák, mert eltörik a rögzítőfül. Vagy anyaghiba, vagy valaki buzerálja a járgányt.

Ide hordtam szervizbe

Schiller. Kicsit lassúak, de egyébként oké.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2012
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 23000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Focus Következő autója? Majd adnak valamit. Remélem Octaviát
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2009 (2009)

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)