dizájnos sportos technikai szemét
Szöveges ítélet
Az autót Marosvásárhelyen a helyi Opel kereskedőtől vettük, 3. kombi astránk, az első volt 2002ben 100 lovas a második2006ban 150 lovas ez már a 160 lovas változat. A lóerő nem érződik annyira, mert a kocsi nehéz. 1, 2esben nem is gyorsul túl jól e miatt. Amúgy jó a sportülések tartása, nem nagy a fogyasztás, elég jól pakolható, kicsit sok a gomb a műszerfalon. Első 3 év és 75,000 teljesen OK volt, csak elfogyasztott egy első és hátsó féktárcsát és fékpofa szettet, aztán kezdődött a kellemetlenebb rész. Mondhatjuk, hogy nem olyan jók az utak Romániában, de azért mégiscsak mégis. Elöl valami zörgött, aminek nem kapták meg az okát, viszont kicseréltük a féknyergeket (300 E), a stabilizátorkart meg vmi diót (?) és továbbzörgött. Hátul furcsa nyikorgás a fék tájékáról: kicseréltünk tárcsát, pofát, kézifékkábelt (egyszer beragadt), de csak nem oldódott meg. A motor alapjáraton kezdett egyenetlenül járni, ami állítólag a kettőstömegű lendkerék lesz, de ezt már az új tulaj fogja intézni, mert itt belefáradtam és eladtam. Nagy értékvesztéssel, mert újan 21000 E 4 évesen 7900 E beíratva.
Szerintem ez felháborító egy szervizelt 4 éves újonnan vásárolt autónál. A következtetésem az, hogy az astra minősége csak romlott az utolsó 2 kiadás alatt, a motor teljesítménye nőtt a design javult ugyan de a súlyfelesleg és megbízhatósági gondok dominálnak.
Hibalista
- stabilizátor-kar az első felfüggesztésben, kézifékkábel
Ide hordtam szervizbe
Vörös Laci, Marosvásárhely
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 89500 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | astra | Következő autója? | rav4 |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
