A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2009-2015)

Astra 1,6 Sports Tourer Activ 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Förmedvény!!

Szöveges ítélet

Sajnos megvettem életem 6. Opeljét egy J Astra személyében. Az előzőekkel nem volt különösebb bajom, sőt elégedett is voltam, hiszen azért voltam végig márkahű. De ez, a 6. egy hatalmas melléfogás volt.
Sajnos az alapvető aggályom beigazolódott, azaz, hogy az 1,6-os 115 LE-s benzines motor hihetetlenül kevés ehhez az autóhoz. Az önsűlya közel 1500 kg. Na akkor gondoljunk bele, mennyire kevés ez a 115 lóerő. Az előző H Astrámban is ugyanez a motor volt, abban sem volt valami fickós, de ott még elment, tekintve hogy az az autó kb 250 kg-al kevesebb volt (szintén kombi). Ha valamennyire menni is szerettem volna vele, akkor a szemét ki kellett nyomni, de akkotr is lehangoló volt a teljesítménye. Amikor viszont még a klíma is ment, na akkor volt igazán siralmas az eredmény. Mindez eléggé elszomorított hiszen azért vesz az ember autót (én legalább is),többek között, hogy menjen, ha kell. Mindehhez a csodálatos lomhasághoz természetesen jó kis fogyasztás társult, ami hozzávetőleg 8-8,5 liter volt külvárosi használat mellett.
Mindehhez az alapvető tulajdonsághoz társult egy igen rossz összeszerelési minőség. Csak, ami most hirtelen eszembe jut: 1 hetes korában a bal első ajtő ablaküveg gmi tömítése beesett az ajtó belselyébe, felhúzva nagyszerűen gyűrte össze-vissza a gumi csíkot. A kettes fokozatot elsősorban hideg motornál nehezen vette, azaz jó sokat kellet várni, míg nagy nehezen hajlandó volt bevenni a fokozatot. A probléma meleg motornál elmúlt. Természetesen semmiféle érdemi megoldást nem kínált a márkaszervíz. A műszerfal egyik utunk alatt középen szétpattant és ujjnyi hézag tátongott benne. Ezt perszenösszepattinották a szervízben. Folyamatosan zörgő hangok a bal első ajtó-kárpitbó és az esőérzékelő műanyag borításából.
Véleményem szerint roppant elszomorító dolog, hogy egy közel 5 millió Ft-os autó ilyen silány minőségben legyen legyártva. Bár ahhogy olvasom a K-astrák Népítéletét, ez az összeszerelési minőség sikeresen folytatódik, bár legalább a súlya lecsökkent az autónak.

Hibalista

- Bal első ablak gumi-tömítése beesett az ajtőba - A műszerfal illesztése a középkonzolnál menet közben szétnyílt - Bal első ajtókárpi zörgött és nyekergett folyamatosan - Esőérzékelőt takaró műanyag burkolat zörgött folyamatosan - A váltó hidegen a második fokozatot nagyon nehezen vette

Ide hordtam szervizbe

Márkaszervíz

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2014
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 1
Megbízhatóság (5) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Opel Astra H Következő autója?
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2009 (2009)

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)