Zsír. Azaz Olaj
Szöveges ítélet
Ez egy 150 lóerõs 5 ajtós változat. Céges, akciós. Ráadásul dízel. És én kértem, hogy az legyen, pedig az egyetemen határozottan "az autó benzinnel megy" filozófiai iskolához tartoztam. Ez az olasz olajkályha viszont egyértelmûen zsír. Gyönyörû õszinte nehézipari hangja van, fémes ketyegéssel, turbóvisítással. Gyönyörûen veszi a gázfröccsöt, nem az a porszívó, mint a mai Euro4-es benzinmotorok. Féltem a turbólyuktól, de kiderült, hogy alapjárattól szépen vezethetõ, 1300 felett pedig meglepõen durván kezd húzni, egészen 5000-ig. Hatfokozatú váltó király, bár az alsó pár fokozat szerintem túl rövid. Futómû szintén király, szépen csillapított, nem mint a mindenfelé lebegõ elõd. És gázelvételre csodálatosan eldobja a hátulját. Azaz eldobná, ha a fránya kikapcsolhatatlan ESP nem pofázna bele. Szerintem ez botrány. Bûncselekmény. Na mindegy, erre majd a végen visszatérek.
Az ülések sokkal kényelmesebbek, mint a G-Astrában, viszont ugrott pár tárolórekesz meg pohártartó. Van helyette 3 részben lehajtható hátsó üléstámla, MP3 játszó és tempomat. Mind extra, de nagyon megéri.
Összességében mindent kijavítottak rajta, ami a gagyi G-Astrában halálra idegesített. Gyakorlatilag perverzül imádom. A perverzség a dízelnek szól. A 10 pontot a kikapcsolhatalan ASR/ESP miatt nem kapja meg.
Hibalista
- semmi.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 3500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Astra G 1.6 | Következő autója? | BMW 123d |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
