A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra 1,7 CDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tettrekész útmester

Szöveges ítélet

A népítélet segítségével választottam autótípust, tartozom annyival, hogy írjak én is.
Külföldről behozott kocsi, háromnegyed évesen vettem, jól felszerelt. Teljesen elégedett vagyok vele annak ellenére, hogy a fékszervó hibája balesetveszélyes volt. Szerencsére városi forgalomban lassú menetben szűnt meg a fék teljesen, kézifékkel kellett megállni a piros lámpánál az előttem álló kocsi mellett. Pont volt hely. A szervíz egyébként ezt gyorsan javította garanciában.
Nem mindegy miből ül át az ember az új kocsiba. Az előző autóm 1,6-os benzines ford focus volt, nagyon szerettem azt is. Az 1,7-es dízel azonban egy teljesen más világ, összehasonlíthatatlanul jobb minden tekintetben. Messze jobban húz, és a fogyasztása is nagyságrendekkel alacsonyabb. Nyári úton megpakolva autópálya tempóban 6 liter alatti a fogyasztás tempomattal. Az úttartása viszont határozottan rosszabb, mint a focusé, de persze azért nem instabil ez sem, a focusé volt a kiemelkedő.
A kocsi gyengéje a hűtőrendszer. Az egyik vezeték az akkumulátor tartó lemezének a pereméhez ér, az lassan kidörzsöli, és az egyik úton emiatt teljesen elfolyt a hűtővizem. Más helyen is szivárog, nem tudom mikor lesz ennek vége. A szerelő szerint a többi astránál is előfordul.
A kutyáim szétrágták a bal első sárvédő lemezt, letépték a fék- és az abs vezetéket is. Azt hittem, lesz vagy 80.000,-ft a javítás. A sárvédő 5.000,-ft volt! az abs vezeték 5.000, a fékvezeték fékolajjal együtt és a szerelés baráti alapon 10.000,-ft. Még a színrefújás lesz valamennyi, olcsón megúszható az egész, ez sem mellékes.
A kocsin minden más jó, sokat megyek vele hosszú távon is.
A csomagtartó óriási, sokat cipekedek, megnyugtató a mérete.
A kötelező szervíznél bruttó 50.000,-ft-ot fizettem, amiből bruttó 42.000,-ft volt az olajcsere!!!!!!!! Kérdeztem, hogy akkor olyan olajjal megyek, mint a forma egyes autók? A maradék 8.000,-ft-ot kitöltötték szélvédőmosó folyadékkal, és a kocsi kitakarításával. Rákérdeztem, hogy a beltéri izzót kicserélték-e, vagy nem vették észre, hogy nem ég? Hát nem vették észre, majd kegyesen ingyen kicserélték. 50.000,-ft-ért csinálhattak volna még egy két dolgot, vagy ne kérjenek annyit! Hát ez nem tetszett a szervízben.
A kocsit még sokáig megtartom.

Hibalista

- fékszervó, hűtővíz vezetékek,

Ide hordtam szervizbe

Opel Tormási

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? focus 1,6 benzin Következő autója? ez a kategória, jól felszerelten
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (429 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)