Támadó "egér" (Silverlight-villámezüst)
Szöveges ítélet
Bemutatóautóként került a kezeim közé. Először meghátráltam egy kicsit, mert elég sok rossz dolgot hallottam a twinport motorról. Szerencsére az ára meggyőzőbb volt, és elhoztam. Azóta motorikusan semmi hibája nincs, egyedül a baleset óta a csomagtartón a rendszámtábla néha önálló életet él, minden egyenletességet "szóvá tesz". A motor a maga 90 lóerejével nem sok, de nem is kevés. Városban tökéletes, autópályán, és 130 felett egy kicsit zajos, elférne egy hatodik fokozat, mint utazó. A motor egyesben egy kicsit gyorsan elpörög, de 3000-nél nincs párja induláskor (frontosról lévén szó) első kerék pörög, de egy kis visszavételre megindul, és megy, mint az álom. Néha csak a hangja miatt veszem észre, és már nem a szabályos sebességgel közlekedem. Előzéskor inkább a 2700-3200 közötti fordulatszám a nyerő. Néha egy-egy száguldozó Suzukis meglepődik, amikor visszatessékelem őket magam mögé. A fogysztás egy kicsit magasabb, mint szeretném a mai árak mellett, de nem olyan vészes (lábfüggő: 7-12l). A futómű egy kicsit lágy, az ülések oldaltartása nem a legjobb, de hát végül is egy családi autónak készült, nem a versenypályára.
Összefoglalva nem rossz autó, de egy kicsit több lóerőt el tudnék viselni. Talán egy 1.6-os motor jót tenne neki.
Hibalista
- Nem saját hiba, de valaki ügyesen beletolt a hátába, csomagtérajtó, hátsó lökős csere.
Ide hordtam szervizbe
Kajári karosszéria. Viszonylag olcsó, "gyors" (1nap) fényezéssel együtt
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 15000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 24000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Astra Classic 1.4 | Következő autója? | még bírja egy darabig |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
