A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra Classic II. 1.4 twinport 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Támadó "egér" (Silverlight-villámezüst)

Szöveges ítélet

Bemutatóautóként került a kezeim közé. Először meghátráltam egy kicsit, mert elég sok rossz dolgot hallottam a twinport motorról. Szerencsére az ára meggyőzőbb volt, és elhoztam. Azóta motorikusan semmi hibája nincs, egyedül a baleset óta a csomagtartón a rendszámtábla néha önálló életet él, minden egyenletességet "szóvá tesz". A motor a maga 90 lóerejével nem sok, de nem is kevés. Városban tökéletes, autópályán, és 130 felett egy kicsit zajos, elférne egy hatodik fokozat, mint utazó. A motor egyesben egy kicsit gyorsan elpörög, de 3000-nél nincs párja induláskor (frontosról lévén szó) első kerék pörög, de egy kis visszavételre megindul, és megy, mint az álom. Néha csak a hangja miatt veszem észre, és már nem a szabályos sebességgel közlekedem. Előzéskor inkább a 2700-3200 közötti fordulatszám a nyerő. Néha egy-egy száguldozó Suzukis meglepődik, amikor visszatessékelem őket magam mögé. A fogysztás egy kicsit magasabb, mint szeretném a mai árak mellett, de nem olyan vészes (lábfüggő: 7-12l). A futómű egy kicsit lágy, az ülések oldaltartása nem a legjobb, de hát végül is egy családi autónak készült, nem a versenypályára.
Összefoglalva nem rossz autó, de egy kicsit több lóerőt el tudnék viselni. Talán egy 1.6-os motor jót tenne neki.

Hibalista

- Nem saját hiba, de valaki ügyesen beletolt a hátába, csomagtérajtó, hátsó lökős csere.

Ide hordtam szervizbe

Kajári karosszéria. Viszonylag olcsó, "gyors" (1nap) fényezéssel együtt

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 15000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 24000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Astra Classic 1.4 Következő autója? még bírja egy darabig
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (429 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)