A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra 1.7 cDti Enjoy 

Az ítélet értékelése
2,0(2 db)

Sz*rhordásra talán még jó, de autónak.....

Szöveges ítélet

Ekkora egy rakás sz*rt, mint ennek a rozzant márkának ez az új selejtje még nem láttam. Szerencse, hogy céges autó (muhaha, még hogy autó..rakás fos), volt, mert tökönszúrtam volna magam, ha ezért a gányért ennyi pénzt kiadok. Lássuk szép sorban: el?ször is 1.7 cDti enjoy felszereltség, több mint 5 millió forint. Én eddig nem tudtam, hogy az enjoy a fapadot jelenti az Opelnél! Merthogy még a plusszba rendelt dolgokkal sem nevezném jól felszereltnek a kocsit, hát még azok nélkül! Hogy mi volt benne? Klíma -manuális-, cd-s rádió, elektromos tükör, oszt nagyjából ennyi. Meg némi parasztvakítás. De ne legyünk kicsinyesek, legalább ami benne volt, az min?ségi volt, nem? Hát NEM! Motor: mint kiderült a motor az Isuzutól jön, látszik is rajta, olyan a hangja mint a traktornak. Ennél talán csak a TDI-kerregnek rondábban, bár lehet hogy a végén holtversenyt hirdetnék...Vagy sikítógörcsöt, és egy életre elzárkóznék a dízel motoroktól. Mindegy. Volt 100 ló benne, aztán oszd be szívem. Ha az ember 2000-res fordulat felett tartotta a gépet nem is volt különösebb gond vele, ment képességeihez mérten (azé versenyautó így se lett), de amint 2000 alá esett, meghalt mint a diszkó. Meg aztán alacsony fordulaton olyan hangokat ad ki magából, hogy egy jóérzés? ember rögtön elszégyelli magát, hogy a végén még szétesik, és visszakapcsol. Én amúgy is a dinamikus vezetés híve vagyok, így városban 3.-ba közlekedtem vele (így még pont a lélektani 2000-res határ felett van), evvel a rizikósabb man?verek is vállalhatóak. Az egyetlen értékelhet? tulajdonsága, hogy ennek ellenére beérte 7 literrel/100 km. A fékjei viszont rémálmok! Egy-egy neccesebb szituban mindig kivert a víz, mert volt egy jó lélegzetvételnyi szünet, míg eldöntötték, hogy ma jó napom van-e és megállok, vagy az új címem a proszektura lesz. Nem vicc! Pedig a futóm? támogatja a tempósabb kunsztokat, bár a mai napig nem tudtam eldönteni, hogy ebben a 205-ös gumiknak mekkora szerepe van..gyanítom: elég nagy. Szóval technikailag felemás, de még vállalható, legfeljebb, ha visz valakit az ember, odafigyel a hiányosságaira. Még a külseje is oké, mondjuk, hogy modern, trendi, meg minden, de sajna el?revetít egy borzasztó dolgot is. Ti.: a kasztnin elég sok az él, picit szögletesnek is hat az egész. De mindez semmi ahhoz a förmedvényhez képest, ami a belsejében fogad! Szög szög hátán, ízléstelenség, ami ráadásul buzgalommal párosult (ordináré randa kék huzat az üléseken, és ezt a rémálmot rávitték az ajtókra is, jah mindez egy szürke kocsiban!)!! Két adag nyugtatóval felvértezve már egészen higgadtan fogadtam a többi "apróságot. Durva, rossz tapintásu m?szerfalburkolat, azt lesz*rom, hogy benyomkodható, amikor kiráz a hideg az érintését?l is. Mindezt nem gondoltam volna, hogy tudják überelni, de a német nem az a puhány fajta! Felkutatták a világ legdurvább ülésszövet-anyagát, amihez képest még a krumpliszsáknak is kellemes a tapintása. Sebaj, majd tartós lesz, gondoltam én naív. A nagy francokat! Már amikor átvettem szöszösödött! Egy 13000 km-t futott 5 milliós kocsiban! Gratulálok opel, ezekután nem tudom miért csodálkoznak, hogy cs?dbe van a cég? Talán ha autó címén tényleg kocsit gyártanátok..persze ez csak egy tipp. A továbbiakat csak címszavakban: ocsmány beltér, cd-s rádió nincs a helyzet magaslatán, akadozik, írott lemezt hol olvassa, hol nem. Jah a legjobb: nincs vízh?fokmér?. Király. Még ha akarod se tudod kímélni ezt a korcsot (bár ezek után akarta a fene)! A lábam folyamatosan hozzáért a középkonzol borításához, egy-egy hosszabb út után (hazánk kíváló infrastrutúráján) pedig meg is fájdult a sok üt?dést?l. Az ülés tömete túl kemény, kényelmetlen, az ajtók m?anyagjai igénytelenek, kemények. Kevés rakódóhely. Buta központizár. A hifi kormányon lev? kezel?szervei is lehetnének jobbak, gondolok itt a hanger?szabályozóra - pocsék. A min?ség érzete közelít egy trabantéhoz, még az 1.0-res ?sswiftesek is kiröhögik: mindennek hangja van! Nyekereg az ülés, az ablakok (naggyon durva!), a váltó..mindez mégegyszer: egy 13 000km-t futott kocsiban, 5.6 milkóért. Isteni nem? Még az ellenségemnek se kívánnám, ingyen se kéne! A németek ízléstelensége (ami köztudott) keveredik a szaktudás hiányával (ami már kevésbé, de már alakul), mindez egy t?rhet? formába becsomagolva. De ez kevés. Ámbár a címben szerepl? funciót még betöltheti.....

Hibalista

- minden, gyárilag selejtes

Ide hordtam szervizbe

Opel Csorna

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2005
Kényelem (1) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 13000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 406 Supreme Következő autója? valami sportosat
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (0.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (429 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)