Rendes összeszerelés után még öröm is lehet az autózás.
Szöveges ítélet
Az autót szeretem, mert stabil, kényelmes, nagy, jól vezethető.
Amin nem tetszik benne. Ekkora kasznihoz gyenge az 1.4-es motor a 90 lóerő. Öreguras tempózáshoz viszont megfelelő.
Kispórolták belőle a kábelezést. Nincs előre behuzalozva Pl: hátsó ajtó világítás kapcsolója, hátsó ajtó ablakemelője stb.
Hibalista
- Egy gyári rosszulszerelés miatt a 16. szelephimba hiányzott. (keresztbe megbújt a szelep és a tengely között) Mivel soha nem volt ilyen típusú autóm, így a szervizben belémmagyarázták, hogy gyárilag ilyen a trinport motor hangja.
- A benzinszintjelző hibás működése miatt, ill nem működése miatt, kénytelen voltam bevinni egy márkaszervizbe az autót, mert egy reggeli indításnál nem működött minden henger. Kiderült. Hogy az AC pumpa nem tudja kiszívni az üzemanyagot, ha tartalékra vált át a műszer kijelzője. A problémát a csoda megoldotta, de a szerelőműhelyben meg közben elmozdult a szelephimba és éktelen kattogásba kezdett. Egy óra sopánkodás után lebontották a burkolatot és fényderült a rejtelemre. A himbát 20 perc alatt visszarakták a helyére, sőt a párját is kicserélték. Azóta olyan csendes a gépem, mint a gyár ahol összeszerelték az autómat. Hiába írtam a Opel gyárnak, a fogyasztó védelemnek. A hibát nem ismerték el. Még egy egyszerű elnézés sort sem kaptam a levelemre, csak azt, hogy Ők nem hibásak, mert letelt a garancia. (ez nem rejtett hiba?)
-
Ide hordtam szervizbe
Csepel XXI ker
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 23000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Lada, Skoda, Suzuki | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.2/10) |
