Nyugodt tempó
Szöveges ítélet
A gyorsulása 1800-as fordulat felett remek, köszönhetően a 200Nm-es nyomatéknak. A fogyasztása nekem városban és lakotterületen kívül átlagban 5,2L/100Km volt, ami most hogy 20000 km van benne és nyár van, lement 4,5 L/100km-re.
NEM KAMU, TÉNY TANKOLÁSSAL ELLENŐRIZTEM (40L 900km)!
Gyorsításnál 2500-as fordulatnál jobban pörgetni nem érdemes. Feljebb kell kapcsolni, mert innen már nem gyorsul jobban. Nem egy verseny autó, amit főképp klímával piros lámpánál elinduláskor tapasztal meg az ember.
2007.július:
Ez a probléma most 2007 nyarán is még mindig idegesít!
Viszont a kényelem és a fogyasztás kárpótol mindenért.
Ha, száguldozni akarok átülök a rövid hajtókaros 1600-as Zsiguliba.
Egyébként jó kis autó, én meg vagyok elégedve vele.Munkába járni és hosszab utakra menni vele kiváló.
2008 február:
A fogyasztása nyáron lement 4,5l/100km alá vegyes használatban, ebben autópálya és város is volt elég sok.
Az autópályán 170-et simán ment, a göddöllői part sem fogta meg hatodikban négy személlyel! Most télen 5-5,2l lett a fogyasztása, de ebben benne van a megnövekedett reggeli és esti csúcsforgalomban való zötykölődés is.
Nem is cserélem le!
Hibalista
- Esetenként az indító kulcs elfordításával nem kapcsolt az önindító.Immobilizer hibát írt ki. Ekkor kivettem a kulcsot és úra kezdtem előlről az indítási procedúrat, ami sikerült is. A tartalék kulcsal viszont mindig indított.A szervízben gyorsan szakszerűen megállapították a hibát. A javítás során újra összehangolták a Tech2 műszer segítségével a két indító kulcsot az autóhoz kapott carpass kód segítségével. Azóta nincs ez a problémám. De, a biztonság kedvéért még magammal hordom a pótkulcsot is.Sokszor nem indul "pöccre" az autó, viszont a második indítózásra mindig "elkapja". Azt tudni kell, hogy én nem szoktam 1-2 másodpercnél tovább indítózni, mert tapasztalataim szerint értelmetlen. 2005 telén -28 celsius fokban is simán beindult, igaz ekkor célszerű többször is izzítani.(ráadjuk a gyújtást, megvárjuk amíg elalszik az izzítás visszajelző, majd újra ráadjuk a gyújtást és indítunk)
- 2007 ősz:
- Azóta cseréltettem gyújtás kulcsot, de az immobilizer mint utóbb kiderült nem gyújtáskulcs hiba miatt tiltott le és indulni sem azért indult többszöri izzítás után, mert ez a normális nála.
- Hanem, visszahívták önindító cserére, mert gyárilag hibásak voltak ebben a szériában. Az önindító tiltotta le az indítást,és a cserét követően a leghidegebb időben is elsőre indul, nem kell többször izzítani, meg azóta az immobilizer sem tiltott le!
- A szervízben ingyen szakszerűen kicserélték az önindítót.
-
Ide hordtam szervizbe
Papp Autóház, Eger
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 1400 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 32000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Rövid hajtókaros Zsiga | Következő autója? | Vectra 1,9CDTI |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
