Mostani áron jó vétel,köszönet a GM managementnek!
Szöveges ítélet
Ez a család 3.ASTRÁJA,mindegyik szériából volt egy,van összehasonlítási alapom.Fejlődés szerintem:forma,kényelem,biztonság,belső tér minősége,sebváltó,anyagfelhasználás.0 fejlődés csak a marketing duma :motor,felszerelés és extralista,futómű.Pontosabban:a 90 lóerős motor a magyar utakra megfelelő,nem gyors inkább a kényelmes nyugodt tempót szereti,igaz keveset fogyaszt.Érdekes módon minél több kilóméter van benne, annál gyorsabbnak érződik!!De ezt a 1,4-es motort senkinek sem ajánlom,nagyon gyenge az autóhoz.3000-fordulat felett talán megindul de alatta életveszély az előzési manőver.A futómű teszi a dolgát,semmi különös,a FOCUSÉ az etalon.A belső tér nem rossz,a motor hőmérsékletét jelző műszer elhagyásával remélem spóroltak2 eurót autónként,igaz nem hiányzik.Viszont egy újkorában 4 milliós autóba MAGNÓS RÁDIÓT rakni nagyon finoman szólva is érdekes.(idővel megszokod a gyatra hangzását).Kívülről szerintem jól néz ,ki a csomagtartó is oké.Lényeg a lényeg az autó megéri a jelenlegi árát, a mindennapokban megbizhatóan teszi a dolgát. DE!!!Itt következik a tüske a lelkemben,remélem olvassa majd ezeket a sorokat a GM Hungaryánál dolgozó fejes is.Az ASTRA 4 éve újkorában majdnem 1millió forintal volt drágább mint ma.Jelenlegi felszereltsége is fényévekre van a bevezetéskori listától.És mivel az autó fenntartásában a legnagyobb tétel az értékvesztés köszönet GM -nek ,hogy így leértékeli saját autóját.(meg a mienket is)Tudom,hogy piaci verseny meg csökkenő magyar fizetőképes kereslet de ez engem nem érdekel.Nagyon úgy nézem,hogy megszakad az OPEL ASTRA története a családban.Véleményem szerint a GM csak az autói megjelenését fejleszti,modernizálja,míg a lényegi dolgokat,motor,környezetvédelem,hybrid hajtás hagyja a konkurenciának.Azért 2010-ben ennél többet vár el az a vevő aki nem 10 éves hitelre veszi az autóit és próbál a korral haladni.Még megvárom a kis-turbós motorokat aztán meglátjuk mire lesz cserélve.Amit írtam magán felhasználóként vállalom,nincs közöm autós céghez és nem cégautót hajtok!!2010,július,65000 km.Friss műszaki hibátlanul elvégezve, az autó teszi a dolgát tovább.Hibátlanul elvisz(és nem Presley) A ból B be,de semmi több.Ha a lágkondit is bekapcsolod a 35 c fokban akkor még én is gyorsabb vagyok nála biciklivel.Már várom hogy felbukkan egy turbós JAstra amit kipróbálhatok,de mindenhol csak a sima 1,6 osok vannak.Meg persze a jó Opel szokás szerinti durván elszállt árat is csökkenteni kéne mert még egy szer nem járok úgy mint 6 éve.Akkor a vásárlás után csökkentették fél millióval az árakat,és aki fizetésből vásárol autót annak azért ez fájt.
Hibalista
- Csak az első izzó égtek ki(csókoltatom azt a b.....m német mérnököt aki kitalálta, hogy alulról a kerékjárati íven keresztül cserélhető)A kürt néha szól néha nem.
Ide hordtam szervizbe
Opel marcali
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Független szervíz
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 56000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | ASTRA G | Következő autója? | passz,gőzöm sincs |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.4/10) |
