Megy mint az állat
Szöveges ítélet
Két hete vettem át az autót. Vidéken vásároltam, mert itt Pesten sok helyen lenyúlják a kedvezményeket (tapasztalat). A szalonban nagyon kedvesek voltak, sok kedvezményt kaptam. Dieselt még soha nem vezettem, de az élmény kimagasló. A motor eszméletelenül húz, még hegyen felfelé is. A hangját meg lehet szokni, érezni rajta legalább az er?t. A Bükkben ki lett próbálva, öt személlyel egy T**co-s bevásárlás után. Az átlagfogyasztása 5,4 liter volt, szinte teljes súlyterheléssel, hegyekben. Mivel bejáratós, nem nyomom neki a gázt, de a benzineshez képest így is nagyon megy. Az M3-on a gödöll?i dombon kegyetlenül ment kifelé.
A belseje nekem megfelel, német precizitás, szolid elegancia semmi felesleges csicsa (még szerencse). A pohártartó veszettül hiányzik. Az ülések kényelmesen kemények, jól tartanak kanyarban is. A computert könny? kezelni, a digit klíma már problémásabb. Nem különben az ablaktörl? kezelése, amihez kisebb zsongl?rködés szükséges, de hosszabb távon meg lehet szokni. Idegesít? dolog, hogy kispórolták a keszty?tartóból a polcot, így ezt utólag kell megvenni. A javukra írva viszont a h?tött keszty?tartó.
2006.03.27.
Immár túl vagyok az 5000. kilométeren. A fogyasztás kezd beállni. Budapest és vidék között autópálya, város, közút 5,4-Szóval a motor teljesen lenyűgöz. Nem vezetek papásan, néha egy-egy kocsisort 1**-el is előzök és így sem fogyaszt sokat. Kényelem jó, ülések nagyon tartanak nagy sebességű kanyarvételnél is. Eleinte bosszantott, hogy minek raktak rá 16´-os kerekeket, de így a tél elvonultával a rengeteg kátyút a nagyobb kerék jobban veszi.
Egy kcsit sokára pontosítok.
2009.01.01.
Futott km: 46.000
Minden rendben az autóval. Kiégett a tompított fényszóró. Igaz hogy a kerékdobból kell cserélni, de akinek van egy hangyányi kézügyessége, semmi problémája sem lesz vele.
Fogasztás beállt. Nyáron légkondival 4.3-4,8. Télen téligumival 5,1-5,8
Normál vezetési stílus autópálya 130 km/h, közút 100 körül, város 50-60, előzés gyakran.
Hidegben (itt nálunk -15 körül) kétszer izzítok egymás után és utánna pöccre indul. (csillaggarázs) Idén három éves a kocsi, tél előtt cseréltem akkumulátort, mivel van egy erősítőm is. Nem bíztam a véletlenre hogy mikor merül le teljesen.
Kis probléma, hogy hidegben a műszerfal alól rezonancia hallatszik. Melegedés után eltűnik. Az index karral még mindig nem vagyok kibékülve. Hiányzik a pohártartó továbbra is.
Hibalista
- Tompított fényszóró
Ide hordtam szervizbe
Opel Ózd
Itt vásároltam
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
SDS Autó kft. Budapest
Tökéletesen meg vagyok velük elégedve. Olyan dolgokat néztek át amiket márkaszervízben nem (kormányszervó olaj, ajtók, zárak). Tudom, mert mindig ott állok a kocsi mellett ha szerelik. Szóval eléggé meglepődtem, főleg amikor közölték az árat. Sokkal többre számítottam.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 46000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Astra G 1.4 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
