Lélektelen szenvedély
Szöveges ítélet
Amióta először beleültem a gépbe oda vagyok érte. 1,8XER ez a motor 140 lóerős (új fejlesztés), szerintem a dinamikus autózáshoz pont elég. Versenyzéshez karcsú... tegnap egy 330 Ci-vel és egy Jaguár XJ nem tudom mivel 3-an versenyeztünk, hát én inkább a hátsó kameramann voltam.... de ezért nem haragszom a női szívtipró (mármint velem együtt az! :)) zafírfekete GTC-mre. A futómű naagggyon komoly. EZt főleg 120 km/h alatti forszírozott kanyarvételekre értem. A fékrendszer egy komolyabb sportautót is kiszolgálna. A váltó kicsit hosszú úton jár. Nagyon jó fogású a gyári sportkormány és mutatósak az alu pedálok valamint a gyári sportkipufogó és felnik. Jófajta GoodYear gumival hozták, ami értékelendő. Az egész autóra jellemző az általam lenézett német tökéletesség és precízitás (mennyivel szebb hanga van egy olasz verdának, amikor csörög-zörög a műszerfal!), ennek ellenére szenvedélyt ébreszt bennem, amikor pl. Szentendrén a macskakövön gyök kettővel gurulunk a barátnőmmel (aki egy édes cicababa) és süt hármunkra (a Vasra, a Nőmre és Rám) a tavaszi napocska.... .... na jó a többit egy másik fórumban fogom leírni... :))
Hibalista
- szivargyújtó szorul
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 3500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Bravo | Következő autója? | Ferrari Enzo |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
