A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra 1,7 CDTI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kerregő nyomatékkulcs

Szöveges ítélet

Tesztautóként sikerült enjoy felszereltséggel hozzájutni jelentős kedvezménnyel. A caravan forma nagyon tetszik, a karakteres német vonalvezetés dominál benne. Nehéz szép kombit gyártani, csak kevés gyártónak sikerül eltalálni a hátulját az autónak...Persze van akinek ez mindegy, nem kényes rá. A műszerfal is ötcsillagosra sikerült, bár a dizájn javára le kellett mondani a vízhőfokmérőről és nincs egy normális pohártartó benne. Jó az autó összeségében, de kissé morbidnak tartom, hogy 70.000 km-nél orrba-szájba folyik a motorból az olaj. Ja és ez az eredeti japán Isuzu motor...Most akkor hogy is van ez??? Az 50.000 km-es szervízperiódust, ami semmire nem jó csak parasztvakításnak és marketingfogásnak, lerövidítettem 20.000 km-esre. Az alján van egy motorvédő burkolat és ez miatt nehéz észrevenni az olajfolyást, mert ez nem engedi lecsöppenni. 6-os váltóval nagyon jól megy, de 6 l alá nem igazán sikerül vinni a fogyasztást, amit a könyv ír, az csak mese...A kulturálatlan hangjával együtt kell tudni élni, az nem hiba, bár nem éppen zene a fülnek. Sebaj, 100 felett már a menetszél dominál. A műanyag - krumplis zsák szerű - üléshuzat igen silány anyagból készül. A következő astra caravan nagyon szépnek ígérkezik, de nekem lehet, hogy ez volt az utolsó opelem...Ott még nem hagyott sehol, de akkor fel is gyújtanám...Még egy dobása van és utazik...

Hibalista

- Szelepfedéltömítés csere garanciában, üléshuzat csere, mert elfeslett.
- 70 ezer km-nél folyik a motorból az olaj újra a szelepfedélnél. A vezérműszíj környékén is minden tiszta olaj, főtengely, vezérműtengely, olajszivattyú szimeringek cseréje.
- Ablaktörlőlapát is hamar megadta magát...

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 4000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? astra g Következő autója? ???
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (429 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)