A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra 1,7 CDTI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kényelmes, komfortos, de nekem munkaeszköz!

Szöveges ítélet

Én nagyon meg vagyok vele elégedve. Csupán azért kap 8-ast, mert hiányzik belőle a lélek, ami az előző Hondámban megvolt.
10000 km-mel vettem tesztautóként, több mint 1 misivel olcsóbban. Enjoy plusz felszereltség, kiegészítve Xenonnal, tempomattal, könyöktámasszal, fedélzeti computerrel, el ablakokkal, tükrökkel, amik fűthetőek és el behajthatóak is. Nagyon bejön az esőérzékelő is, hiszen automatán kapcsolja a lámpát este, reggel, alagútban, parkolóházaban, illetve ha kijövök onnan le is kapcsol. Kicsit hiányzik a szakaszos ablaktörlő lehetőség (ehelyett van az esőérzékelős automata), mert szemerkélő esőnél sokszor nem kap esőcseppet az érzékelő, és nekem kell belenyúlnom, h töröljön. Az ülésben gerinctámasz van, és a rugózása is kellően feszes a hegyi kanyargós utakhoz, ahol az utaim nagy részét töltöm.
Korábban el nem tudtam képzelni, hogy Opel-t veszek, de a G Astrához képest is olyan sokat javult a belső összhatás, hogy érdemben el kezdtem vele foglalkozni. Véleményem szerint minden a heléyn van, szép az összhatás, a megvilágítás, tetszik, h két térképolvasólámpa van elől a standard fény mellett, illetve a hátsóülés felett középen is két lámpa van a két utasnak.
Mókás dolog a sötétedő tükör, mert a xenonra azt hiszik reflektor, amikor jövök mögöttük, hagynak lelőzni, és betolják a refit, hogy vakuljak el én is. Ilyenkor csak mosolygok, mert a tükröm elsötétül, ha pedig vki kitartóan nyomul utánam, akkor egy gombbal a külső tükröket is behajtom (140-nél is működik), és kicsit hangosabbra veszem a rádiót, hogy elnyomja a mögöttem jövő dudáját :)
Első körben nem szerettem a xenon-t, mert a rendes gyári beállításnál kb 20 m-t láttam magam elé, és a projektor miatt a 21. méter már koromsötét volt. Néhány izgalmas kanyarvétel a hegyekben, és néhány későn észrevett biciklis után a szervízben kértem, h emeljék meg. Azóta tisztán látok vele, és le nem cserélném másra :) Másik jó dolog, hogy távolságinál nem csak a H7-esek kapcsolnak be, hanem a xenon is máshová fókuszál, úgyhogy napvilággal lehet autózni - szigorúan akkor, ha nem jön szembe senki. Én kipróbáltam egy sötét este, h mit láthat a szembejövő távolsági+ködlámpával az eredmény 5 perces vakság, és hányinger a hirtelen fény, és pupillazáródás miatt... Persze fordítva is működik, ha vki "elfelejti" levenni a reflektorát, és villantás után sem veszi le, annak felkapcsolom végig, hadd élvezzen ;)

Szóval összességében az autóval nagyon meg vagyok elégedve. Pont azok az extrák vannak benne, amiket hosszú úton, autópályán kihasználok, az audio rendszer gyárihoz képest szépen szól, kezeli az mp3-akat gond nélkül, és a rádió is ok. Multikormányt, és bőrkormányt alapból kaptam, és kell is!
Kiemelem, mert szerintem nagyon ötletes biztonsági plusz, ha keményen fékezek, akkor elkezd pulzálni a 3. féklámpa. A mögöttem jövő ha másfelé is néz, egyből észreveszi, mert a ~3 villantás másodpercenként feltűnő!

Ami nem tetszik:
- a zörgő kárpit a műszerek feletti íven
- 5 sebességes váltó (kéne a hatodik pályára)
- relatíve magas fogyasztás (~6l környékén) az 5.1-hez képest
- lélektelenség

Egyébként a fogyasztáson gondolkozom, h mi okozhatja. Néha sikerül olyan gázolajat tankolnom, amitől megtáltosodik az autó - szó szerint! 110-et simán viszi 4.8-as átlaggal ilyenkor ugyanazon az úton, körülményekkel, máskor viszont (és ez a gyakoribb) 5.2-5.7 környékén megy.

Hibalista

- Valami ketyere az ékszíjnál, ami miatt indítás után, hidegen nyüsszögött a motor. Garanciában csiálták, azóta OK.
- Időnként előjön és eddig senki nem tudta megfejteni az okát, de időnként nem kapcsol be a tempomat. Amíg a fékre nem lépek, addig nem hajlandó bekapcsolni, utána viszont gond nélkül megy.
- 30.000-res szervíz 40e, illetve olajcserék 25e.

Ide hordtam szervizbe

Opel Hámor - Miskolc, Lórántffy u.
Tökéletesen meg vagyok velük elégedve. Nagyon segítőkészek, a szervíz alatt végig bent lehetek, ha akarok, illetve tudják, h munkaeszköz, ezért felár nélkül kapok csereautót.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Accord Coupe ´94 Következő autója? Pénz függő. Ugyanilyen, csak kombi, vagy Vectra, Honda Accord
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (429 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)