A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra 1.7 CDTi Caravan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kék villám

Szöveges ítélet

A kocsit látatlanban rendeltem meg, mivel külföldön voltam, csak a neten láttam róla képet. Mivel a szürkéket már unalmasnak találtam, egy levegő-kéket rendeltem. Várni is kellett rá 3 hónapot, de a határidő előtt 1 héttel már a kezemben volt a kulcs. Pozitívan csalódtam benne, nagyon bejött a Caravan. Miután elhoztam a szalonból, kicsit megilyedtem, mert iszonyú lomha volt, előtte nem volt dízelem, ezért kicsit hangos is. A fordszám is magasabb volt mint írták, de 3000km után beállt, a fogyasztás is lecsökkent.
Belülről igazi német precíz munka, felszereltségben Enjoy, és a kereskedő beletette még a "helyi Enjoy" felszereltséget, bőr kormány, manu klíma, ködlámpa. Eredetileg nem adtak volna hozzá kartámaszt előre, de már így jött ki a gyárból, így azt ajándékba kaptam. A 205-ös 16"-os Good Year gumik nagyon brutálok, fexik az úton nagyon. Külön kértem bele MP3-as rádiót, megéri! A csomagtartó méretével elégedett vagyok, csak a 12V-os dugaszt hiányolom belőle. Előtte Wartyim volt, és abba azért lehetett pakolni - ebbe is! Amit hiányolok, az a pakoló helyek száma. Egyáltalán nincs benne pohártartó, és a kézifék alatti kis lyuk használhatatlan, mert útban van a kézifék kar lenti helyzetében. Az ajtóba se sok fér, a kesztyűtartóba viszont be lehet ömleszteni mindent. A műszerfal kijelzése sokkal jobb, mint egy Essentia Vectráé, nincs itt vízhőfok mutató se. Az indexet szokni kell.
Amivel nem voltam megelégedve, az a fényszórók beállítása. 0 helyzetben is alig láttam már, onnan már csak lefelé tudtam állítani. A szerviz aszonta, hogy így OK, de 120-nál már életveszély volt vezetni sötétben. Ezért inkább egy VW-es ismerős szerelő kicsit feljebb állította, hogy középállásban jó legyen, és onnan most lehet le és fel is léptetni. Hidegen kicsit kerreg, de hamar beáll, néha 1. fokozatban mintha le akarna fulladni, ha hamar akarok elindulni, de megszokható, több gáz kell neki. Aztán simán legyorsulja a hasonló kaliberű benzineseket, a váltó nagyon pontos.
Hogyha mégeccer ezt a kocsit választanám, akkor mindenképpen a 6 sebességes váltóval kérném, megéri! Most 5.-ben 140-nél 3000-et pörög. A fogyasztása szinte el sem mozdul a 6 literről, ez vegyes használatnál. Most a melegekben végig megy a klíma, főleg város és így 6,2 liter a fogyi. Autópályán 140-nél volt 5,8l, szóval 5,5-6,5 és ebből nem lehet kimozdítani, akárki akármit mond. Igaz lámpánál szeretek odalépni neki, de 5 liter alá csak hikomat vezetéssel lehetne levinni. Elöl elektromos ablakemelő van, baloldalon amikor felhúzom, néha kopog vmi, mintha a borítás mögött nekiérne az üvegnek, majd gariban meg kell nézetni. Szerintem a hátsó ablakmosó gomba szarul lett megtervezve, mert nem az ablakra nyomja, hanem a lapátra, és így sok megy belőle a földre. Állítani sajnos nem lehet rajta, mert fix. Először kicsit nehét volt megszokni a Caravant a hossza miatt, de már az asszonynak is teccik, tud vele parkolni. A kartámasz elöl lehetne valamivel jobb konstrukció, mert kez lógni, oldalra dölni. Bár ez az ülés háttámlába van beépítve, amolyan konzolos megoldás. Hátránya, ha alacsonyabb a vezető - nők hátrányban! - akkor közelebb kell tolni az ülést, és így a kartámasz is előre megy, szinte rálóg a sebváltóra, amit nem lehet kapcsolni. Így általában a feleségemnek fel kell hajtania, nem tudja használni. Hátul rengeteg hely van, még egy 190 cm-s ember mögött is. A rádiót a kormányról is lehet vezérleni, praktikus, bár ritkán használom ki. Egy tempomat jobb lenne ott.

Hibalista

- Gyárilag 30e szervízciklusa van már, de 8 hónap alatt 22e-t mentem vele, kicsit utána kellett volna önteni az olajnak, és egy szervizes tanácsára átállíttattam 15e-s olajcserére, hogy az jobb a motornak. Persze másfajta olajat tesznek bele ilyenkor. A kocsit a kecskeméti Opel Tormásihoz vittem be, ahol jól lehúztak, beletették a 15e-s olajat, de a long life-ot számlázták ki nekem!

Ide hordtam szervizbe

Opel Szuna - korrekt (még soron kívül is)

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Opel Tormási - soha többet!!!!

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Polo 6N, 1.4 1998 Következő autója? Astra
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (429 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)