A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra 1.4 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jól sikerült, de nem tökéletes

Szöveges ítélet

Céges autók révén (személyi használatú, nem mindenki által hajtott) mindhárom típusú Astrát módomban állt hajtani. Tényleg ez a legjobban sikerült. A futóm?ve szerintem nagyon jól sikerült, kemény, sportos, nem könnyen csúszik meg tempós kanyrokban sem (persze ehhez kell a normális gumi is). Ami nagyon nem tetszik, hogy a motorja igen hangosan jár már így 50000 után is. Többen kérdezték, hogy DIESEL? !!!! Restelkedve kellett mondanom, hogy nem: 1.4 benzin. Persze ez Opel típushiba, hogy gyenge a hidrot?ke, de ennyire...??? A futóm?vel is volt valami, mert er?sen húzott jobbra. Erre a szervízben azt mondták, hogy a kerékben van a hiba, és hátrarakták :)))), azóta nem húz jobbra, talán egy kicsit balra.
A kötelez? szervízes olajcsere után picit halkabb lett, de aztán visszajött a hangja. Voltak apróbb problémák (nem ment a szevókormány idítás után (restart), nem akart m?ködni az önindító (kicsit megmozdítani a motort el?re-hátra, és OK)), de ezek nem voltak veszélyesek. Ami el?sz?r nagyon zavart, az a bels? kialakítás: legalulra, a váltókar mögé helyezett tekerget?s kapcsolók, ami bizonyos váltóállásnál nehezen elérhet?. Nagyon ídegesít a be nem kötött biztonsági övre figyelmeztet? vinnyogás, ami az anyósülésre is be van kötve. A súlyérzékel? túl hamar bekapcsol.
Télen a hátsó dob úgy bekoszolódott, vagy mi, hogy olyan hangja volt, mintha fém a fémhez surlódna. Más autónál ezt még nem tapasztaltam ennyire---> alapos takarítás.
Egyébként szeretem, mert nyomatékos a motorja, bár a 170-nél szükséges 5000 feletti fordulatot soknak tartom, és itt már eszik is rendesen (10 liter).
A csomagtartója lehetne egy kicsit nagyobb.

Hibalista

- Motor hangosan jár
- Bal els? tompított
- Jobb hátsó fék
- Jobbra húzott
- Valami zörög a csomagtartóajtó felnyitásakor
- Önindító megállt holtponton (1x) ---> tolás (azóta jó)
- Nem kapcsolt be a kormányszervórásegít? (1x) ---> újraindítás

Ide hordtam szervizbe

Márkaszervízek

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Astra G Következő autója? ???
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (429 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)