A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra 1.4 Enjoy GTC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jó is meg nem is.

Szöveges ítélet

A történet úgy indult hogy, 2016 januárjában az addig megbízhatóan használt Skoda Octaviám egy szép napon akkumulátor záralt miatt porrá éget a házam ellőtt de áldom az isten hogy kötöttem rá cascot így legalább nem úszót el minden pénzem.Nos ilyen előzmény után kezdtem el autót keresni, Mikor már naponta böngésztem a hahu-t semmilyen típusra szűkítve hanem úgy mindent bele alapon akkor megpillantatom ezt a kis kék szépséget.Kevés alkudozás után 1 millió forintért megvettem, voltak nyilván való hibái de erről tájékoztatóak így kereskedést szó nem érheti , forgalomba helyezést is elég gyorsan intézték aminek nagyon örültem. Mikor elhoztam az autót vadul imádkoztam hogy az ékszíj le ne ugorjon elég surrogó hangja volt és féltem hogy a hazafelé 40 km-et kibírja de szerencsére kibírta. Nos két nappal a hazahozatal után neki álltam kicsit rendbe tenni , ékszíjnak nem volt baja szinte új volt a feszítője adta meg magát alig feszített rá de szerencsére volt készleten így kitudtam cserélni , feltűnt viszont a motortérben egy cetli mely szerint 10w-40-et öntöttek a motorba ebből kiindulva sejtettem hogy az autó eszi az olajat nosza hamár leszedtem a szíjat akkor már nekiálltam kicserélni a főtengely szimmemeringet is kicserélni jól is sejtettem dőlt belőle ott az olaj. Egy szuszra ennyit foglalkoztam vele - Olajcsere,Ékszíj feszítő Csere, Főtengely szimmering csere.Az autót élvezettel kezdtem használni viszont kissé csalódott voltam az erő hiánya miatt sajnos ez az 1.4 kevés a kocsihoz, nagyon pörgetni kell előzéshez mert hanem a csuklós ikarus is kihívás ,feltűnt még hogy ha nem állítom a legmagasabb pozícióba az ülést esélyem sincs kilátni belőle a bunker érzett miatt, pedig kifejezetten nemis vagyok alacsony (176 cm). Első egy hónap azért tartogatott még meglepőket egy szép napon eltűnt a ventilátorból a 4es kivételével az összes fokozat amit orvosoltam az előtét ellenállás cseréjével (Sajnos ez típus betegség) , de sajnos csak átmenetileg segített rajta egy hónap múlva újra eltűnt az összes fokozat a 4es-en kívül, ekkor konzultáltam gyerekori barátommal aki autóvillamossági szerelő , elég rossz hírekkel szolgált , ha elromlott az új ellenállás is akkor ki kell cserélni a fűtőventilátor motorját amit bontozni nem érdemes az új meg legalább 20 000 Ft de mivel ekkor az ősz következett így ezt elnapoltam (azóta se csináltam meg.....) Másik amivel foglalkoznom kellet az a folyamatos olajfolyás ami abnormális mennyiségű volt még egy Ecotec motorhoz is ,
a lúdas hamar meglett , Szelepfedél tömítés alól elég szépen távozott így kicseréltem azt is, mely után már vissza vett az étvágyából és megelégszik 1-2 deci 5w-30as olajjal 1000 km alatt. Használgattam a jószágot egyre jobban tetszett főleg télen a szenzációs fűtése miatt, az embereknek is tetszik még így acélfelnin gagyi tescos dísztárcsával is.Bele is szaladt 10 ezer km így eljött ismét az olaj csere ideje de itt gondolkodóba estem mert kissé szóltak már a hidrotőkéi így egy angol opeles fórumon kutakodva találtam egy jó ötletet és azóta 5w-40es total olajat töltök bele amitól elcsendesedett bár még így és eléggé hangos benzines létére de hát ezt a láncos vezérlésre fogom. Nem sokkal 195 ezer km után egy szép reggelen (persze munkanapom) az önindító felmondta a szolgáltatott így hazaérve melóból tolhattam be garázsba és szedhettem le róla, elvittem egy villamossági szerelőhöz aki 6000 Ft-ból felújította, mondhatni ezt elég jól megúsztam azóta is tökéletesen indul. 200 ezer km körül észrevettem hogy visszaváltásoknál kissé megtorpan a motor, hát ezt amolyan kísérleti alapon bele rakott négy új irídiumos gyertyával oldottam meg ami tökéletesen megoldotta ez a hibát. Szerencsére gumizni nem kellett mert szinte új Vredestein négy évszakos abroncsokkal vettem amik a várakozásimmal ellentétben tökéletesen szolgáltak bármilyen időben, még nagyobba hóban is. 205 ezer kmnél egyre csúnyább súrlódó hangot hallottam a bal első kereknél hála égnek csak a fékbetétek kopásjelzője volt amit ízibe ki is cseréltem egyúttal felmértem a hátsó tengely fékeit is ahol sajnos észre vettem hogy tárcsák és betétek is elkoptak de hát ezek fogyó alkatrészek így nem voltam bosszús és megcsináltam, ekkor vettem észre hogy jobb hátul semmilyen kézifékem nincs még bovden se volt ott de ezt még nem orvosoltam mert szinte mindig csak sebességben hagyom az autót.Egyre aggasztott még a szélvédőn lévő repedése ami már vásárlásnál is megvolt de nem törődtem vele mert nem zavart és nemis látótérbe volt, elmentem hát a Carglasshoz ajánlatot kérni mondtak egy vadító 68 ezer ft-és ajánltatott amitől egyből fordultam ki az ajtót hazafele beugrottam a szomszéd városnál egy autó üvegeshez aki azt mondta hogy 27 ezerből megcsinálja így rá esett a választásom gyorsan és profin megcsinálta, ez két héttel ezelőtt történt így eljutottunk a mai napig, egyenlőre nem szeretnék megválni tőle de közeljövőbe tervezem a vezérlés lecserélést szíjastul láncostul mindenestől mert a sajna a lánc már néha meg meg csörren meleg motornál is. Még szeretnék kitérni az autó fogyasztására is amely meglepően jónak tartók 6,5-6,8 liter között váltakozik ugy hogy általában 50% városi és 50% országúti használat alatt van, ellenben hosszabb autópályázásnál 130-140 es tempónál meg eszi a 7.5-8 litert is. Végszóként hátra csak bátrakat ültessünk nagyon bezártság érzetünk támad a 3 ajtós mivolta és a magasra húzott ablakvonalak miatt.

Hibalista

- Önindító, Előtét ellenállás, - ezeken kívül csak kopó lakatrészek.

Ide hordtam szervizbe

Saját Magam.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 181000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 31000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Octavia 1.6 Következő autója? Még nem tudom
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (429 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)