A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra 1.7 DTI Caravan 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Jó és megbízható barát!!!

Szöveges ítélet

Az autó 356.000. km-t futott,(Isuzu motoros)lassan öt éves lesz.Nálam van "újszülött" korától cégautóként.Nem egy nyomatékbajnok,de amúgy nagyon megbízható "verda".Szervízintervallum:30.000.km-enként és még most sem kell motorolajat utántölteni!!!Titka:nem kell egy alacsony fordulatszámon nyomatékos motort (max. 165 Nm 75 LE ) szétforgatni és "húzatni" "ezerrel".Én szinte mindig felkapcsoltam 2500 felett.(Persze kipróbáltam "mit tud":170 km/ óráig bírta egészen Miskolctól Pestig.De nem erre van tervezve!!!)Higgyétek el,meghálálja magát.Fogyasztás kb.:5.0-5.5 l/100 km.Összességében:ez a legtöbbet futott és ma is használt cégautó a "flottában",de ezzel volt a legkevesebb hiba!Az olajszivattyús "malőrrel"(letekerendő alkatrészek az önzárás hiánya miatt) a 10 cégautóból hárman "megszívtuk".De ennek lassan 3 éve!Ha azt mondanák,hogy holnap indulás pl.:Milánóba,simán bevállalnám,mert haza is jönnék vele.JA!!!
Felejtsétek el a "gagyi" gázolajakat( pl: Tesco és Metro),mert volt kolléga,akinek az adagolót vezérlő elektronika kinyiffant a " gazdaságos olcsóság " miatt.Ennek ez az ára!Én mindig Shellnél,OMV-nél és Molnál(ez utóbbi,aki szinte egyedül garantál pl. a honlapon télen dermedéspontot!) tankoltam NORMÁL (soha nem adalékoltat,kivéve télen egyszer -25 C alatt)gázolajat.Próbáltam kétszer EVOt is.Többet evett és lomhább volt!( Igaz az autó fűtött garázsban áll,télen).Még mindig úgy megy ,mint egy kis svájci óra.Pl.: a motorvezérlő elektronika soha nem gyulladt ki.(Biztos nem volt rá oka?).Összességében:soha ne legyen rosszabb autóm.Az autó sérülésmentes,nem volt törve.

Hibalista

- Az olajszivattyú önzáró anyája 173.000. km-nél leforgott a tengelyről(ejnye-bejnye Isuzu japán mérnökök csak egy kis menetrögzítő kellett volna!!!).Ablaktörlő mechanika 160.000. km-nél megadta magát(kb. 70.000. FT).Két első kerékagycsapágy (kb.65.000. FT/db szervízáron.Az első kb.200.000.km-nél,a második 290.000.nél cserélve két különböző oldalon.).Ja az első (bal első gömbfej 315.000.km-nél kotyogott ki és cserés lett.8.000 ft volt.)Azért nem rossz ismerve a magyar " királyi" utakat!

Ide hordtam szervizbe

Opel Hámor,Miskolc

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (6) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 356000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Opel Astra 1.4 Következő autója? ?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (429 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)