A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra 1.4 Z14XEP Astra H 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Iparban keletkezett hulladékból készített autó

Szöveges ítélet

Első tulajdonostól vásároltam 2020-ban 10 évesen, végig márkaszervízben szervizelt. Pozitív: keveset fogyaszt, futóműve jól elnyeli az úthibákat (kanyarban nem valami stabil), a kormány fogása és a gombok jók, könnyen diagnosztizálható hibák a pedálteszttel és opelforummal, hazakísérőfény és a bajuszkapcsolókat sokan szidják de nekem tetszik. A teljesítménye számomra nulla még klíma használata nélkül is, nem hogy bekapcsolva. Széria ülések borzasztó kényelmetlenek és izzasztó anyagúak, hátul a varrás mentén kiszakadt. Ajtó határolók recsegése típushiba, melynek javítása közben döbbentem rá, hogy mekkora ipari hulladékokból szerelték ezeket össze. Az egész kárpit szemét kompozitból készült, belülről ráragasztottak egy valaminek kinéző kárpitot, a nem látszó részen viszont a rögzítő elemek mind az ajtón maradtak, ugyanis a kompozithoz pár ponton ragasztották azokat. A 4 db új határoló 50 ezer forintba került volna, lehet kapni hozzá felújító stifteket de ember legyen aki azokat egyszerűen beszereli. Egyszer a vezérműtengely holtpont jeladó miatt nem indult, majd 1 hónap múlva egy másik holtpont jeladó miatt, ami miatt az aksit is cserélni kellett. Az ismert szívósor problémát még az első tulajdonos javította. Friss szervízzel vásároltam az autót, 5 ezer km után elkezdett kerregni a motorja. Több szervíz azt mondta szívósor vagy bontani kell a motort. Olajcsere után jó lett, majd újabb 5 ezer km után megint kerregett. További típushiba még a motortérben lévő modul hibája, itt helyezkedik el a gázpedál vezérlője is. Mivel rosszul zárt a gyári fedél a pára kicsapódott, oxidálódott a csatlakozás és előzés közben elment a gázpedál, ezen a ponton döntöttem el, hogy megy a háztól.

Hibalista

- Akkumulátor, ajtó határolók mind a 4 darab, vezérműtengely holtpont jeladó, főtengely holtpont jeladó, elektronikus gázpedál modul, szívósor, olaj hígulás, hátsó lengéscsillapítók.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2010
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Toledo Következő autója?
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (429 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)