Indokolt márkah?ség
Szöveges ítélet
Két F-astra után végre egy olyan autóba ülhettem, ami már alapból is kínál valami kényelmet.Komoly gondom nem volt vele.Ami kicsit sz...ul esett 2x állt le alattam (kifogyott a nafta), pedig a m?szer még a harmadik vonáson állt.Az els? alkalom után azt hittem én láttam rosszul. de másodjára már beláttam, a "hiba az Ön készülékében van".Felhívtam a szervízt, nagyon nem lep?dtek meg,már mondták is a diagnózist-szoftverhiba.Fel is frissitették kb. 1 éve, de szerintem most sem jó.Más gond nem nagyon volt vele.Mindenképpen min?ségi váltás az F Astrák után.A formája hibátlan.Szerintem a "japók" több autóján már láthatunk hasonló részeket. Belülr?l tágas, kényelmes.Azt viszont nem értem hogy egy vacak pohártartót miért nem tudnak beletenni? (a nagy riválisnak minden tipusában van)Ami még nem tetszik: az elektromos gázpedál, valamint a kuplung ami olyan hosszú úton jár, mint egy traktoré.Lehet ezért er?s bennem az az érzés, hogy a régi 82LE-s astrám jobban gyorsult mint ez.No meg a mai digitális világban RÁDIÓMAGNÓT tesznek egy új autóba? Az els? példányok egyike lett az enyém.Ha tudtam volna hogy így lemegy az ára, akkor most venném meg nagyobb motorral és felszereltséggel.Szerintem annyira szép az autó, hogy még hosszú évekig nem megy ki a divatból.
Hibalista
- keszty?tartó nyitását csillapitó munkahenger, üzemanyagszintjelz? m?szer
Ide hordtam szervizbe
Opel Olimpia Autóház Debrecen
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 21000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | F-Astra | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
