IMÁDOM de nem erről van itten szó...
Szöveges ítélet
Hosszú vajúdás után vásároltam egy H Astrát. Még aznap azt hihettem, hogy egy csodajárgány tulaja vagyok mert azonnal összekarcolták az oldalát. 85ezer mondta Schiller úr személyesen.(Molnár autószerelő XVI. kerület három évvel később azt az elemet +még kettőt 60ezerért fújta tökéletesen!) Egy nap után leszakadt a tetején lévő műanyag borítás. Két hét mert ugye a szállítás... Bő egy hét után leszakadt a könyöklő!!! Szervízbe be, ahol azt mondták, nem szabad rajta könyökölni!!! Egy heti utánajárás és idegesség után kicserélték egy utángyártott fix darabra. Három csavarral a kétifék műanyagába. Megszünt az egyetlen hely ezzel ahová pakolni lehetett. Fogyasztása az első naptól kezdve mostanáig ( még megvan) 10l. Az igaz, hogy szinte csak városban használom. Országúton mért legjobbam 7,8liter de volt szakasz ahol a 210 km/óra is becsúszott. Fél évesen a hátsó kerékagy csapágy ment tönkre majd ezt megismételte másfél évesen is. Egy éves múlt mikor a visszajelző led kivillant. Komplett vezérlés csere. Pár hónap múlva újra az a led... Nem indult el. Se kép se hang percekig. Szervízben azt mondták akkor vigyem ha megismétlődik!!! HA-HA-HA És mégis hogyan ha akkor nem indul? Ez néha még megtörténik de már nem izgatom magam.
Multikormány:
A kezem és az órám minden kanyarodásnál beleakad. A hőmérséklet ingadozását is megérzi mert teljesen hektikusan hol a rádiót hol a dudát szabotálja.
Ablaktörlő:
Minusz két fok alatt nem működik. Ha az idő engedi akkor is borzalmas hangon indul és a harmadik törlésnél már szinte eléri egy csiga végsebességét.Egy régi asconámban volt hasonló jelenség de az 18 éves volt. Ezt még nem csináltattam meg mert úgy gondolom, várok még valami hibát és egy kalap alatt talán olcsóbb lesz...
Menettulajdonság:
Rover 820si után erről talán nem mondanék sokat.
Légkondival nem beszélhetünk dinamikáról a TALBOT MÁTRA tipusú " homokfutóm" is dinamikusabb volt nála. Anélkül persze teljesen más. Gyorsulása megfelelő, végsebességéről már írtam, úttartása kiváló, fékek jók, ABS talán hamarabb kapcsol be mint kellene, téligumival csúszik de ez a gumi hibája, futóműve feszes nagyon jó, a kátyuk csak ritkán vezetik meg.
Megjelenés:
Gyönyörű digit zöld. Hát nem az élet fintora, hogy zöld szintévesztő vagyok...
Hát ezért vettem meg!
Hibalista
- kerékagy csapágy2x, multikormány, vezérlő elektronika, könyöklő, első ablaktörlő, néha nem indul,
Ide hordtam szervizbe
schiller opel
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Molnár autószerelő XVI: ker
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 820si | Következő autója? | mercedes E220 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.1/10) |
