A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra 1.7 CDTI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hű társ a mindennapokban

Szöveges ítélet

1.7 Isuzu motoros verzió volt, egyszerűen imádtam, nagyon jól fogyasztott, közel 900 km-et meg lehetett tenni vele egy tankolással. A nyomaték már 1800-as fordulatszámtól érezhető volt, nem kellet az előzéshez sohasem visszakapcsolni. Bár "csak" 100 paci volt lenne mégis jobban húzott, mint a mostani 132 lovas benzinesem, ahol 3000-es fordulat kell, hogy éreztesse hatását a motorban rejtőző ménes.
Az Isuzu motor nem hazuttolta meg magát, tényleg rettentően megbízható volt, mindig első pöccintésre indult, sohasem hagyott cserben bármerre jártam a világban. Egyszer volt vele gondom, amikor meghalt benne a generátor, de akkor is hazahozott.

Másik gondom az volt, mikor egy kátyú után a lengéscsillapító elkezdte a motorháztetőt emelgetni. Kiderült, hogy a toronycsapágy felülről szétrohadt, mikor megnéztük a másikat is, az is teljesen készen volt, annak sem kellet volna sok. A zárókupak úgy látszik nem zár rendesen, valahogy bejut felülről a nedvesség és megeszi, szóval a két első lengés csillapítot cseréltetni kellett rajta 9 évesen 180 ezer kilométernél.

Más bajom a 10 év alatt nem volt vele, a meghírdetése után pár pár nappal már jelentkeztek is érte és a próba út után szinte alku nélkül meg is vették a Fekete Párducot. Rossz érzés volt amikor elvitték, mert tényleg hű társ volt a mindennapokban, de remélem a következő választás sem fog csalódást okozni.

Látva az ismerettségi körömben a sok problémát az új Dízel motorokkal, inkább a Benzines autók felé orientálódtam és mivel Benzines motorokban a keletei autók a legjobbak mindenképpen Japán vagy Dél-koreai autóban gondolkodtam. Végül egy 1.6-os Toyota Aurist vettem, annak értékelése ott elolvasható.

Hibalista

- Kézifék, lengéscsillapító toronycsapágyak szétrohatak felülről, generátor

Ide hordtam szervizbe

Még garais volt Opel Körös Békéscsaba.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Utána a helyi szerelőhöz vittem, de ugyan úgy vittem a szervízkönyvben lévő szervízekre is. A munkámhoz fontos volt, hogy mindig indulásra készen álljon és haza is hozzon, mert nem egyszer voltam vele olyan helyeken, ahol térerő is csak a mesében volt.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 195000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 206 SW Következő autója? Auris 1.6 Valvematic
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (429 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)