A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra GTC 1.9 CDTI Automatik 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hosszútávfutó

Szöveges ítélet

Egyáltalán nem akartam Astrát venni, teljesen véletlenül lett az enyém. Németországban vettem és ott is használom többnyire. Első tulaja egy cég volt (igazolt km-állás, vezetett szervizkönyv)és szerencsére csak egy alkalmazott vezette ő is nagyrészt autópályán. Felszereltsége a kategóriában átlagos: digit. klíma; xenon; automataváltó + tempomat(hálás párosítás); eső szenzor; tolatóradar; bluetooth; sportfutómű.
Ami rendkívül hiányzik az a pohártartó és a pakoló rekeszek a vezetőülés körül... Nem is értem miért nincsenek...
A belsőről nem kell sokat mesélni, sok fantázia nincs benne de nem is ezért veszi meg valaki szerintem. Hiánycikk még a vízhőfokmérő is...ha valakit nagyon érdekel a menüből egy bizonyos kóddal ki lehet szedni hogy mennyi is az annyi.
Kényelem szempontjából egy kb. 600 km-es táv még nagyobb fészkalódás nélkül levezethető vele. Hátul nem tudom, még sosem ültem ott.
Ez az 1.9 CDTI motor nem városi motor (főleg DPF-es kivitelben)ezt vegye mindenki figyelembe aki ilyet tervez venni. Igazán elemében autópályán érzi magát(normál tempóban) és ezt a fogyasztásban is mutatja (4,7-5,5 l /100km)
Városban télen simán lenyeli 8-8,5 litert. Ha valaki mégis városban használja, havonta egyszer érdemes egy min. 50 km-es autópálya szakaszt betervezni hogy a DPF-ből ki tudjon égni a kosz.
Az automataváltós kivitelben 120 LE-t tettek és a nyomatékot is levették 280 Nm-re. Ennek ellenére nagyon dinamikusan lehet vele haladni. Létezik benne egy sport üzemmód amit bekapcsolva, közvetlenebbé válik a kormányzás, a gázreakció és a futómű valamint a váltó is átteszi a kapcsolási pontokat és hagyja kiforogni a motort. Én nem sűrűn kapcsolom be mert anélkül is bőven elég a dinamika. A váltót nem sikerült probléma nélkül hozzátársítani az autóhoz, néha későn kapcsol de alapvetően megbízhatóan végzi a dolgát. Összegezve: aki hosszú távokat utazik annak jó választás, csak városi használatra nem ajánlott.

Hibalista

- Kipufogógáz hőmérsékletmérő szenzor - jobb oldali xenon

Ide hordtam szervizbe

Kuttendreier

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 116
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Calibra Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (429 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)