Hogy is mondjam el neked?
Szöveges ítélet
Az autót alapos körültekintés után vettük meg.
Nagyon jó árat kaptünk a keresked?t?l az 1.4 gépért, amibe azért mindent beleraktak + ajándék téli gumi,+ ajándék forgalombahelyezés, + féláras metálfény. Egyszer?en muszály volt megvenni ennyiért. Egy új fejezet kezd?dött az életemben, ami tele volt boldogsággal, de az örömöm nem mindig volt felh?tlen az alábbi okok miatt:
Mikor kézbe kaptam a hazafelé vezet? út alatt (mintegy 40 km) kiégett mind a két hátsó izzóm. 4000 km után az autóm elkezdett magából furcsa hangokat kiadni, mint kés?bb kiderült, szériahibás a vezérm?lánc. Ég? volt vele megállni a piros lámpánál, mindenki engem nézett, hogy mi ez a szar. Zörgött, csörgött mint egy traktor. 4 hónap alatt tudták megjavítani a hibát, mert nem volt az országban cseredarab.
Egy id? után észrevettem, hogy a hátsó lámpabúrákban lötyög a víz, mert valami tömítést kihagytak.Az els? fényszórók izzóit csak egy kisebb idegbetegség árán lehet kicserélni. Ilyen egy elcseszett megoldást!! Az is furcsa az Opeltól, hogy egy hihetetlenül szar min?ség? kárpitot raktak alulra. Egyszer?en lehetetlen normálisan kiporszívózni. A vezet? bal lábának a dobnál minden kocsinál van egy m?anyagdarab, hogy a lábad ne koptassa ki a sz?nyeget. Ebben a kocsiban ilyet nem találsz, viszont 80000 km után kilukad a kárpit. Közeledvén a 30000-es szervízhez a BC kiírta, hogy elkoptak a fékbetétek. Gondoltam el?rébb hozom a szervízt, az sosem árt. Ott azt mondák, nyugodtan használjam még 5000 km-t utána vigyem be. Letelt, bevittem, ott közölték, hogy cserélni kell a tárcsát, mert belemart a fékbetét. + 75.000 Ft. Na akkor átmentem degecre. S?r? és penetráns basszamázás következett, a vev?jelöltek látván az Opel hozzáállását sietve elhagyták a szalont. Akkor észrevették magukat, és garanciába kicserélték, hiszen az el?z? látagatásomkor készült munkalap is, ami engem igazolt.
Azután az egyik reggel nem indult. Se kép se hang. Vontatva szervízbe, ott 2 hétig dolgoztak rajta. Mikor visszakaptam, elmondták, hogy az komplett elektronikát kicserélték. Nem nagyon érdekelt, mert ez is garanciális volt. Viszont amikor kiálltam a szervízb?l, a kormányról lesett a kürt és légzsáktakaró idom. Megdöbbenve fedeztem fel, hogy a légzsák nincs benne. Akkor majdnem rend?rt hívtam. Az ajtók körül körbefutó szürkés m?anyagcsík tele volt olajos kéznyomokkal, az ülés is olajfoltos volt. Én komolyan mondom, hogy egy hajszál hiányzott ahoz, mindenkit habzó szájjal péppé verek. Tényleg le kellett fogni. Jöhet itt mindenki az ISO-val, meg mindeféle Európai Uniós Min?ségbiztosítási rendszerrel. Egy kalap híg kaki az egész.
A nemlétez? ködlámpák helyén lév? m?anyag fekete díszít?idomokat rendszeresen elhagyom es?s id?ben. Pocsolyába hajtva a víznyomás bel?lr?l kinyomja. Már négyet is elhagytam. Darabja 2048 Ft a szalonban.
És van egypár olyan dolog, amit már ti is írtatok és SAJNOS IGAZATOK VAN!!! : Az ülések már 2 hét után szöszösödtek, a m?szerfal plexiablakai nagyon karcolódnak mikor kitörlöd a port, tényleg olyan, mont egy agyonhasznált vonalzó. És ami kurvára idegesít?: a csomagtartó fel?l minden becsúszik a hátsó ülés alá. Sosem tudod onnan kiszedni a becsúszott hitelkártyát, kulcsot, ropt, játékautót.... A szervízben sem tudják, hogyan lehet kiemelni a hátsó padot. Ezek voltak a kellemetlen, de részben orvosolható problémák.
Ami miatt szeretem: Kényelmes, biztonságos, szép, nagyon jó gyári Hi-Fi Mp3-al és a FUTÓM?VE AZ VALAMI CSODA!!!
Tényleg fels?kategóriás! Ezt be lehet tenni bármilyen kanyarba. A fogyasztásáról: én úgy vezetek, hogy vagy két lábbal nyomom a gázpedált, vagy nem ülök a kocsiban. Alaposan gyepálom és bírja! Nehéz 7,5 fölé felvinni, az átlag az 6,6 liter/100 km. Nagyon kellemes.
És most üzenet a "SZUPER" írójának. Mivel már lassan 160.000 km-lesz benne, gondolhatod, hogy van egy kis tapasztalatom a kocsi hibáiról. Én sem azért vettem ilyen kocsit, mert kés?bb "fikázni" akartam. Használni akarom, úgy hogy az Opel reklámjaiból jöv? min?séget érezzem. Mondtam, alaposan körbenéztem, és nem hinném, hogy a nálam jelentkez? hibákr?l a vásárlás pillanatában Te is tudnál, mint pl. szöszösöd? ülések, gyenge sz?nyegkárpit, karcos kijelz?k........stb.
Szívb?l kívánom, hogy a kocsidban ne csalódj, de garantálom, hogy ezek a hibák Nálad is el?jönnek. Csak nem 500 !!! km után (nem is értem, hogy milyen tapasztalataid lehetnének azon kívül hogy szép a kocsid), hanem mondjuk 100.000 km után. Kíváncsian várom a tapasztalataidat.
Hibalista
- -izzók
- -vezérm?lánc
- -kürt
- -ablakmosó folyadék szivattyú
- -ablaktörl? motor
- -computer
-
Ide hordtam szervizbe
Opel Di-Fer.
Szerintem a legjobbak.A többit inkább hagyjuk.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 155000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Punto | Következő autója? | Grande Punto |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
