Használható traktor, ha nem külföldi!
Szöveges ítélet
1335kg, 80Le...hát, nem a DTM-be álmodták...gondoltam bele, mikor használt importautóként megvettük. De azért többé-kevésbé rácáfolt a mozgó forgalmi akadály teóriámra. A kocsival általánosságban meg voltam elégedve...amíg el nem kezdte az okosságait. A nem éppen egyszerű vásárlás után (SCHILD AUTO kerülendő!!!) pár hónappal sorra jelentkeztek rajta a hibák, aminek javítása felettébb költségesre sikeredett. Ezért, félve a további gondoktól, most, 5 hónapi párkapcsolat után (2007.06-2007.11), sietve túladunk Őnagyságán. Egy dolog mentette meg a szekerce általi haláltól, hogy soha még csak meg sem kísérelt otthagyni sehol.
Lássuk akkor a száraz véleményt
Jó tulajdonságok (mer´van neki):
- Méretéhez képest nagyon jó a fogyasztása. Nekem átlagban valahol 5.1 l/100km körül eszik, pedig a lehetőségeit (azt a keveset) sokszor kiaknázom. De a computer produkált már 3.8l/100km-s átlagot is. Lestem is a postaládát szaudi fenyegető levelet keresve...
- Egy (mondjuk) 4 tagú családnak pont megfelelő az utastér ~180cm-ig hátul is kényelmes) és a 375 literes csomagtér, ami az 5 ajtós mivolta miatt jól pakolható (limuzik sux), és nem kell hajolgatni sem a benne rejlő csomagokért.
- Jó minőségű anyagokból jól van összeszerelve. A Thököly-n sem hangoztatja, hogy a beltér műanyagból van.
Rossz tulajdonságok:
- Hangos motor aminek hangszíne hidegindítás után valahol a csapágyas Rába Steiger és egy hurutos Hajdú Energomat centrifugája között van. Aztán melegen már kultúráltabb, de az utastérben ezután sem túl rózsás a helyzet.
- Gyenge menetteljesítmény, bár a piac legtöbb 1.4-es benzinesével tartja az iramot, sőt a mindennapi 2000-3000-es fordulatszámtartományban jobb is náluk. De gyorsulási versenyen max safety car-nak jó.
Mindenesetre rövid kapcsolat volt, de már úton van az új szerelem.
Hibalista
- 4 féktárcsa, fékbetét, stabilizátor, nyomtávrúd, abs/esp jeladó
Ide hordtam szervizbe
Opel Molnár.
Rendes a szervízes. Ötletel, segítőkész meg minden. Az egész ott van elrontva, hogy ha otthagyom a kocsit, akkor hozzányúlnak a "szerelők" is, aminek nem mindig van jó vége.
ÁPDÉT! ÁPDÉT!
A szervíz MAGÁTÓL elismerte, azon - nem bizonyítható - hibáját, amit az utolsó szervízkor csinált és kártérítést adott nekem....én meg plusz pontokat neki!
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 68000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 5500 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Cordoba | Következő autója? | Fiat Bravo 1.4 T-Jet |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.9/10) |
