A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra 1.7 CDTi Caravan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Gyönyör? és még jó is! Astra H Caravan

Szöveges ítélet

Szalonautóként lett megvéve, Enjoy plus felszereltséggel. Nagyon kellemes és elégséges a felszereltség, talán hátulra se ártana elektromos ablak, de utólag olcsón megoldható.

Az 1,7 CDTi jelölést sokan furcsálva nézték a kombi króm díszcsíkján, mondván hogy ez milyen kicsi bele...hehe a sok "szakért?". Nagyon dinamikus és fantasztikusan húz a motor. A választható 5 és 6 seb.es váltóból ebben az 5 sebességes van, ami csupán az utazó sebességet csökkenti szvsz. Az autó átlagfogyasztása 6 liter ami nehezen mozdítható ki err?l az értékr?l. Balaton felé autpályán klímával együtt 180 km/h nál fogyasztott a computer szerint egyenes úton 8,3at...! Szóval összeségében a motorra semmi panasza nem lehet senkinek. Egy kedves "népítél?" írt már itt egy 1,7es dízel Astráról és megemlített, hogy az alajárati fordulatszám kellemesen magas. Ez tényleg nagyon élvezhet? mivel képtelenség szinte lefulladni vele, s?t gázadás nélkül, csupán felváltogatva felgyorsul 50re gond nélkül ! =) Ami viszont ezzel kapcsolatban seszembe jutott, egy apró negatívum...télen masszívabb lejt?n lefelé nem elég kettesben hagyni, mert az szabályosan kigyorsít a magas alapjárat miatt, így vissza érdemes rakni 1esbe...ugyanez érvényes városi dugóban is, sokszor a 2es alapjárat túl gyors... =)

A bels? kialakítás zörgésmentes és igényes, a kijelz? frappáns és egyszer?, tud mindent és amit tud szépen mutatja.

Szeetném felhívni egy fontos dologra a kedves érdekl?d?k figyelmét!!! Mivel az autó nem egyedi rendelésre készült hanem szalonból vásároltuk így volt némi hiányérzetünk a felszerelését illet?en, amit szívesen még belerakattunk volna, illetve volt olyan is amit kihagytunk volna(!). Valamelyik okos kitalálta Opeléknél, hogy 30.000 Ft-ért lehet rendelni anyós oldali utasérzékel?t, mely semmi másra nem jó, csak arra hogy van egy nyomásérzékel? az ülés alatt ami annyit tesz hogyha oda ül valaki akkor addig csipogtatja meg villogtatja a kis figyelmeztet?berendezést amíg be nem kapcsolja magát az illet?....ez szép és jó, de nehogy már a másfél kilós bevásárlószatyromat is be kelljen csatolnom ha hanyagul rámerészelem tenni az anyósülésra....mindezt 30.000 Ftért. Ki is lett köttetve hamar. A másik érdekesség:(!) Nagyon szerettünk volna tampomatot az autóba. (gyári extralistában mikor mi néztük kerek 100.000 Ft volt.) Megkérdeztük, hogy van-e lehet?ség utólagos beszerelésre, és meglepve hallottuk, hogy van, (nem is ez volt a meglep?, hanem az, hogy:) ami mindössze 35.000 Ftba kerül...(hogy is van ez?) ha rendelem 100e utólag meg 35e??? no mind1 nekünk csak jó. Maga a tempomatos indexkar volt 15e a beszerelés meg a "chippelés" 10e. Ezután közölték, hogy mivel át kellett írni az autó fedélzeti számítógépét, ezért olyan különböz? menüpontok is elérhet?ek lettek benne (utazási id? mérés, utazási fogy.mérés, átlag fogy. mutatás, pillanatnyi fogy.mutatás, stopper) amik eddig benne se voltak...(25e-gyárilag) kb)nocsak..újabb jóhír...35e Ftból kaptunk 125e Ft-nyi extrát...köszi =)

Hihetetlen de igaz, hogy nincs az autóban vízh?fok mutató!!! Rettent? zavaró, mert reggelente csak félti az ember, nehogy már hidegen legyen meghajtva, így reggel az els? fél órában elváltom 1500nél mindig =)

Az autó váltója maga a csoda, ilyen rövid és pontos váltókart még nem nagyon láttam csak sportautókban. A gázpedál ugyan elektromos de nem olyan vészesen lassú. Az autó nem sportos száguldozásra lett kitalálva, de ennek ellenére nagyon bírja a tempót....a futóm?ve kell?en káty?nyel?, de kanyartartó is egyben. Hely van benne b?ven, elöl hátul meg a csomiban is...küls?re megkapó, belülr?l praktikus és szép...szívem szerint minden magyar családos apukának ilyet kívánok!!!

Üdv.

Hibalista

- eddig semmi

Ide hordtam szervizbe

Opel Maxabo - Bécsi út Bp.

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 740 GLE Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (429 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)