Gyenge, de tökéletesen gépezet
Szöveges ítélet
A családnak tetszik, nem rossz de talán a G is volt ilyen. Úgy véltük 5,5 év után (93000 km), még most cseréljünk, amíg alkalom van rá. Jó döntésnek ígérkez(ik)ett, volt is alapja. Precíz, tökéletes, egyben van, nem zörög, nem csörög. Tökéletes neki a 3500-ös fordulat (úgy 116-117?), elég is. Már az elődje is stabil volt, de ez komolyan fekszi az utat. Az asszony is csak akkor sipít, ha nem Ő vezeti. Nagyon kényelmes, 4-5 óra után sem fészkelődök az ülésben. Per pillanat az étvágya 6,6-7,3/100 (G 1,2=5,0-5,8/100!!!), miközben azt vettem észre, hogy most kezd bejáródni, erősödni (ti. egyre jobbak a gyorsulási adatok). A G is 20000 után kapott erőre. Rossz: Lehetne benne több tárolórekesz, pohártartó, G-ből az ajtón található zseb, 30-40 literrel nagyobb csomagtartó, osztottan dönthető hátsó üléspad és síkba dönthető utasülés. Műszakilag eddig semmi gond, minden frankó. Meglehet ebben is jól muzsikált volna a G-s 1,2-es láncos motor, nem nagyon érezni a 15 lovat és a 10 Nm-t. Összegezve: OPEL-sosem kop el. Könnyen elképzelhető, hogy 3 Trabant, 4 ütemű Wartburg, LADA 21053, Suzuki 1,6 Sedan, Opel Astra G, Opel Astra H autóim után maradok ennél a márkánál.
Hibalista
- Eddig semmi.
Ide hordtam szervizbe
Gemenc Autócentrum
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Astra G 1,2 | Következő autója? | Opel Zafira OPC vagy 1,9 DTi 150 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
