A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra 1.7 CDTi 101 LE 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Fekete turbódízel Zafír

Szöveges ítélet

Használtan vettem, a neten találtunk rá. Csak annyit az autóról, hogy a jót könnyű megszokni.És ez a kocsi nagyon finomnak tűnik most. Az egyes csak megindításhoz kell, de a kettes már egy hátbarúgás. A dízel ketyegés nem zavaró, ami viszont furcsa volt, hogy a turbó fütyülése beszűrődik az utastérbe, ezért az első napokban a vároban állandóan azt néztem honnan szól a mentősziréna. A turbó fütyült. :)))
A külső nagyon ott van, a belső design pedig nekem nagyon begyere. Az index használatát szokni kell, de nem rossz. Az ülések és a multikormány isteni jó. A csomagtartója nagyobb mint gondoltam. A boardcomputer utólagos felprogramozása piripénz, és ahogy hallom a többi alkatrész sincs elrugaszkodva a valóságtól az árképzés területén. Nem sok rohangál ebből a típusból az utakon (szerencsére), és kellemesen csalódtam az fogyasztásában is (5,5 l/100km, vegyes használatban). Magam mögé beülve (186 cm vagyok) meglepően nagy a tér, mind lábnál, mind fejnél.
A családban mindenkinek tetszik, a 11 éves fiam már azt kérdezte, hogy mikor vezetheti ő is... :))
Ha lesz hosszabb távú tapasztalat, majd megírom. Addig is élvezem.
Ja és az asszony azt üzeni hogy neki is nagyon bejön ez a kocsi. És az Ő szava ebben a kérdésben (is) sorsdöntő. :)))

Most már elértem a 35 ezret a kocsiban, van egy-két új tapasztalat.
1. Belerakattam a tempomatot (32 ezer). Kellet hozzá egy négyjegyű kód a computerhez (indításgátlóhoz). Persze az autókereskedőtől ilyet nem kaptam ott, ahol használtan vettem. A szervíz 1 nap alatt 4 ezerért lekérte faxon Németországból, rajta a rádió kódjával is. Drága, de legalább megvan. A tempomat isteni, hosszú utakon az eddigi 5,5-5,2 lement 4,8-4,9 l/100 km-re.
2. A tempomat belerakása alig 1 óra, és a TECH-2 programozóval egyéb finomságokat is fel lehet programoztatni egyidőben (ablakmozgatás távirányítóról, BC, stb.)
3. Nagyon sok hasznos ötletet, tapasztalatot lehet találni a vezess.hu Astra H fórumján, érdemes a Népítélet mellett oda is átlesni.

47000 km-es update:
Az autó még mindig TELJESEN problémamentes. Az átlagfogyi (fele város, fele 4-es főút)továbbra is 5,5 l/100 km körül alakul. Leginkább a 110-130-as tempót szereti, a fogyasztása érdekes módon kevesebb a 2000-2500 rpm-nél, mint 1000-1500-nál.
A hátsó ülés ülőlapja (5 ajtós) kiszerelés után alig tehető vissza a helyére. Nem akart visszapattani, nem kis meló volt visszaimádkozni. Persze lehet (sőt biztos) hogy én voltam hozzá lúzer...
Gumicsere:
Egy készlet Pirelli gumi kb 90 ezer a kocsira. Hm....
Viszon belül nem érezni az elmúlt másfél évet, ugyanolyan állapotban van, mint amikor megvettem. Szuuuuper!!!

Hibalista

- Az elektromos ablakok felcsukás után "pattognak". Ez típushiba. Az ablaküveg a keretben ekkor találja meg a helyét, semmi más, nem kell komolyan venni.
- Másfél év alatt 2 db első tompított izzó csere. Aki még nem cserélt izzót H Astrában, annak üzenem, hogy nyugtatót vigyen magával, mert kelleni fog...
- 47 000 km-nél (időközi olajcsere közben, mert én nem bízok a 30 ezres olajcsere periódusban) enyhe olajfolyást fedeztem fel a blokk alján. Pálcán nem volt mérhető. Később megnézetem, nem vészes (ezt mondta a szerelő, de biztos ami biztos).
- Márkaszervíz árak (tanulságképp):
- - Motorolaj ( GM Synth 5W30) 5 liter 11678,- Ft
- - Olajszűrő 2629,- Ft
- - Levegőszűrő 3781,- Ft
- - Ellenőrzés 4680,- Ft
- Összesen 22768,- Ft
- (a 60.000-es vizsga ára)
- Ja, meg a kalaptartó jobb oldali "tengelye" (egy műanyag pöcök) egyszerűen kiesett a helyéről és eltűnt. Én meg lusta voltam megkeresni. Raktam bele egy méretben megfelelő műanyag pöcköt. Oszt műxik... :))

Ide hordtam szervizbe

Opel Olympia,Debrecen.
Korrekt. Időben, gyorsan dolgoznak, ott lehetsz a kocsi mellett. Profi szerelők, szerelőtanoncokkal felszerelve.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 14000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Carina E, Daewoo Tico, Trabi, Zsiga Következő autója? három évig nem gondolkodom rajta, még van másfél évem rá
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (429 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)