A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra GTC 1,3 DTH 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Farkasb?rbe bújt bárány

Szöveges ítélet

Nagy fordulat volt a számomra: egy fehér, francia, libeg?s, de nagyon spórolós C3 1,4 HDI-b?l ültem át a fekete Astra GTC-be. Nem gondoltam volna a magasépítés? és emiatt kényelemes ki-be szállás komfortú autó után, hogy létezik olyan modell, amibe sem beszállni, sem abból kiszállni nem lehet. A fekete mica-fényezés és a Cosmo felszereltségi szint (16-os könny?fém kerekek 205/55 gumival, CD-MP3, tempomat, 6 sebesség, b?r multikormány, b?r-szövet kombinációjú kárpitozás, nagy kijelz?, board computer, digitklíma, ülésf?tés, h?tött keszty?tartó stb.) elegánssá teszi a 3-ajtós coupét, csak akkora a tényleg mutatós oldalajtó, hogy két parkolóhelyre van szükség az akrobatamutatvány nélküli ki-be szálláshoz. Nem azért vettem, és így meg is lepett, hogy sokan utánafordulnak az autónak, a merdzsósok és bömös-tulajdonosok is elismer?en néznek át a GTC-re. Hát még a n?k: ott van a tekintetükben, hogy azért egy körre kevés rábeszélés után mindenképpen eljönnének.
A motor? Fiat származék 1248 cm3 Multijet,90 lóer?, 200 nm. Hát nem egy tigrincs. Kétezres fordulat alatt nem megy, utána viszont fütyül? turbóhang kíséretében megindul, és hozza a kilencven pónit, meg a jól megválasztott sebességi fokozat esetén érezhet? 200 nm-t. Rendkívül stabil úttartású és kormányzású még viszonylag nagy sebességnél is, 160-nál sincs semmi bizonytalanságérzet. A négy tárcsafékkel hibátlan a fék-komfort. Ha vigyázok a sebességre, gyorsításokra, szabályos tempóban országúton (tempomatozva) sikerül a 4,8-as gyári értéket produkálnom, ekkor a kijelz?n a ´range´ több mint 1000 km.
Városban, és sok klímázás mellett 7-7,5. Az els? 3000 km átlaga az osztható részértékeket mutató kijelz? szerint 5,5 liter.
A hangok: általában nagyon csendes autó, a motor szép, szinte nagyautós hangszínnel rendelkezik alapjáraton, gyorsításkor nem olyan zavaró a hangja, mint a többi Opel-dízelnek, a turbófütty pedig extra!
4,5 millióért bárkinek odaadom. 20 555 2140

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? C3 Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (429 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)