Élesztőmentes kenyér
Szöveges ítélet
Először is én mindig benzinautó párti voltam, szóval igazából az autógyárak tehetnek róla hogy olajost vettem, képtelenek benzinmotort gyártani 170-180 Le között 2,0l-ig, franciáknak van valami ugyan, de nem-nem-soha! Viszont mostmár kezd tetszeni az olajos, furcsa a turbolyuk, viszont király, hogy alapjáraton felmegy az emelkedőn
Így sokat mérlegelve az optimum egy 150 lovas GTC lett, megy, nem fogyaszt, büdös, hangos, gyönyörű, már a ráncfelvarrt (sokkal vagyányabb az eleje), ha meg nem akar az ember felvágni, csak egy szürke astra!
Pozitív: nagyon felszerelt, kényelmes és szerintem gyönyörű autó, mondjuk inkább hála a pénztárcámnak: sport felszereltség, ülések deréktámasszal, és kagyló ferdeség állítással is, elektromos klíma, xenon, sízsáknyílás, elektromos fűtés, tempomat, ülésfűtés, MP3, fém pedálok, és jó nagy ajtó, 4év garancia. Már kezd nagyon jól menni, de ha nem elég majd kap egy csippet :)
Negatív: megtehető km fatális hülyeségeket jelez (mindig jóval többet a valóságnál), állítólag majd szervizelik, a sport felszereltséghez nincs középső könyöklő, és nincs motorvízhőmérő, az utóbbi egy dizelnél, komolyan agyhalál!
u.i.: japó mégsem, indok: eu autóhoz képest az új japók nekem kicsit délkoreai divat hifitornyok
Több tapasztalattal, folyt. köv.
Folyt. 1:A hűtővízhőmérsékletre van megoldás: Testmode-ba kell váltani a computert akkor meg lehet nézni sok egyéb mellett (miért így eldugva?)
Folyt. 2:lassan első olajcserét meg kapja, meg egy csippet is előbbutóbb csak még nem tom melyiket, hibátlan, de örülök, hogy nem vártam az Aurisra, ehhez képest hifitorony papírból és sorjás műanyagból (érdemes az anyag- és fal- vastagságokat és minőségeket összhasonlítani), pedig régen a kedvenc márkám volt a Toyota
Folyt 3.: nagyon jól megy, imádom, főleg a SPORT-gombot, hiányzik a könyöklő, apró hiba gariba javítva (lásd hibák), aki azt mondja nem lehet egy 2,0 literes körüli dízelt városban 8 fölé vinni, az hazudik, csak városban használva nekem mindig sikerül, 8,2 vagy 8,3!
Folyt 4.: jobb első ülés nyikorgás gond nélkül gariba javítva. Még mindig tetszik, hétfő reggel is jó bele ülni! Rájöttem, hogy milyen jó, hogy nincs mindenféle vacak tárolórekesz itt-ott, ülés alatt, így legalább könnyű takarítani, befér a poszívófej mindenhova. Még nincs csipp!
Hibalista
- Gariba nyöszögöt valami gumi a hátsó futóműben, szédszették és bezsírozták, állítólag sok Astrával előfordul! Majd tipushiba, jobb első ülésből nyöszörgött az anyós, de gariba ez is javítva!
Ide hordtam szervizbe
Gombos, nagyon rendesek, segítőkészek főleg ismerve más bp.-i márkakereskedőket
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Clio 1,6 | Következő autója? | Mégsem japó |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
