A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra 1.4 enjoy 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Egyszerű,de nagyszerű igásló

Szöveges ítélet

Látom már rengeteg itélet született ezen tipusból,de azért hátha én is hozzá tehetek még ezt-azt a sok okossághoz.
Szóval három és fél éve használom,egy 5 éves Polo-ból ültem át,amit sajna totálkárra tört egy idióta.Gyorsan kellett egy másik autó,így két hét alatt bejártuk az egész országot,hogy viszonylag olcsón egy kevésbé lestrapált viszonylag fiatal autóhoz jussak.Nem az Astra volt álmaim netovábbja de 4 évesen,85 ezer kilométerrel 1millió 600ezerért jó vétel volt,azt hiszem.
Előtte sosem volt még Opel-om,kicsit féltem tőle, de gyorsan megszerettem,jó kis autó.Igazi igásló.
A külsőről meg a belsőről nem szeretnék sokat beszélni,hiszen az annyira szubjektív, hogy kinek mi tetszik, kinek mi jön be.Annyit viszont mindenképp megemlítenék,hogy ez egy hamisítatlan német autó.Minden a helyén van benne,nem zörög, nem csörög,nincsenek elektonikus hibákból eredő alűrjei,nem hagy cserben az út szélén meg ilyesmi. Mivel én saját magam szervizelem, elmondhatom,hogy könnyen is szerelhető, egyszerű, mint az 1X1...na nem mintha olyan sokat kéne javítgatni, csak ugye a kopó dolgok meg az olajcsere miatt.Egyedül a vezérlés az, ami időnként(mondjuk 80 ezrenként)cserére szorul.Egy idő után egyre csörgősebb,kereplőbb hangja lesz a motornak, amit a vezérlés,a vezérműlánc megnyúlása okoz.Egyébként ha megkapja 10-15 ezrenként az új olajat,szűrőt akkor a Marsig is elmehetsz vele meghibásodás nélkül.
A futóműve is egész jó, amolyan németesen priccses, arany középút.Se nem puha,se nem kemény,az aszfalt kereszthibáin azért hajlamos felütni a fútómű, de ez a legtöbb német autónál így van.
A váltója lehetne finomabb is, bár a munkahelyemen használt Corolla váltója sem jobb egy dekával sem(csak összehasonlítás képpen).A márkatárs (Golf) váltója szerintem lényegesen precízebb, sőt még a Fábia váltója is jobb.
A fogyasztásával abszolút elégedett vagyok.Amióta megvettem 6-6.5 literrel eljárok vegyesen.Szinte érzéketlen a téli hidegre, vagy a nyári forróságra, néhány deci csak a különbség.Autópályán 130 km/h környékén sem megy 7 liter fölé,bár én kizárólag a kicsit drágább prémium benzinnel tankolom.Az évi 15-20 ezer kilométeres hazsnálat mellett szinte észre sem veszem azt a pár ezer forintos különbséget és legalább talán megfelelő üzemanyagot adok neki, amivel érezhetően jobban,könnyebben is megy.Rühellem,hogy Magyarországon csak szinte szar benzint kapni úgy mint 95-ös,de ez más téma.
Ezzel az 1.4 90 lóerős motorral nem egy versenyautó, de ha megszokod a karakterisztikáját, hogy mikor melyik sebességben használd, viszonylag jól lehet előzni is vele.2000-es fordulat alatt nagyon gyengusz,de 3000-4000 között már viszonylag dinamikusan is lehet vele közlekedni.Nem hajlamos a lefúlladásra,nem kell üveghangig pörgetni,hogy rángatás nélkül elindulj vele(csak összehasonlítás képpen: az 1.6 benzin Corollánál ha nem a pont megfelelő gázt adod indulásnál, akkor vagy lefullad,vagy szétkaparod az aszfaltot).Fullra pakolva sem igazán érezni, hogy gyöngülne,gyatrábban menne.Mint egy güzü, teszi a dolgát.Megjártuk már vele Horvátországot,az olasz Adriát mindenféle meghibásodás,nüanszok nélkül...Nekem ez a legfontosabb egy autónál,a megbízhatóság.Nincs annál rosszabb érzés, mint amikor elindulsz egy rövidebb-hosszabb útra és azon kell aggódnod,hogy vajon kibirja hiba nélkül, mert nem bízol az autódban...volt már bennem része,amikor egy francia fos tulajdonosa voltam.Hát soha többé ilyet.
Összességében elmondhatom, hogy teljesen elégedett vagyok vele és nem kizárt,hogy a következő autóm is egy Opel lesz...

Hibalista

- komplett vezérlés csere, vízpumpával 130 ezer km-nél, ami munkadíjjal együtt 80 ezerbe fájt. - Kopó alkatrészek cseréje 100 000-nél, mint első féktárcsák és betétek,gömbfejek.

Ide hordtam szervizbe

Saját magam ;-)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 85000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Volkswagen Polo Következő autója? Astra J vagy Golf Tsi
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (429 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)