Eco-Tour autó
Szöveges ítélet
Mielőtt megvettem az autót egy Suzuki Ignis 1.3 DDIS autóm volt, ami ugyan azt a fiat motort kapta mint ez. A Suzuki után a motor karakterisztikája felüdülés volt számomra, ráadásul a sokkal nehezebb kasztnival is jó 1-1.5 literrel kevesebbel beéri. Nem egyszer volt, hogy a teljes tankra 4,3-4,4-es fogyasztás jött ki. A fedélzeti számítógép alapján 20.000km-re 5.3-as az átlagfogyasztása. A hátulütője a dolognak, hogy cserébe az autó nem versenyzésre való. A motort 1500-1750-as tartománytól felfelé lehet csak használni alatta teljesen halott. A váltó áttételezésével voltak/vannak problémáim 2-es fokozatból 3-asba váltáskor nagyon nagyot ejt a fordulaton (2500 -> 1500) így pl egy emelkedőn nagyon ki kell húzatni, ami rossz érzéseket szokott kelteni bennem, főleg hideg motornál, de 1-ből 2-be is hasonló a helyzet. Vezetni viszont nagyon szeretem, kezes, 2,5 körös kormánynak köszönhetően nagyon direkt a kormányzás, könnyű vele forgolódni. Az útfekvése is kiváló akár egy gokart. Menet közben csendes, kényelmes a 6-os váltónak köszönhetően alacsony a fordulat, 100-as tempónál 1750-et forog a motor és a pillanatnyi fogyasztásmérő 2,8-3,7 l/100km-t ír. A hely hatalmas benne, hátul 2 felnőtt is kényelmesen elfér. Leszámítva a féltengely törést, eddig az egyik legjobb autóm, mondom ezt úgy hogy mellette van egy 1.9 CDTI Vectra Caravanom, ha tehetem mindig az astraval megyek.
Hibalista
- Megvétele után 1-2000 km-el az egyik féltengely eltört.Ennek költsége kb 50.000 HUF volt.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 123000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Ignis 1.3 ddis | Következő autója? | Insignia Sports Tourer |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |
