A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra 1,7 CDTI 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Dízel mellényúlás

Szöveges ítélet

Céges autóként használom, tehát nem vagyok elfogult. A saját autójáról mindenki egy kicsit pozitívabban vélekedik (talán hiúságból), de én őszintén írok az astráról, mert nem engem minősít az autó.

2005 novembere óta használom a kombi 1,7 diesel astrát, azóta 60000 kilométert utaztunk együtt. A vásárlás után rögtön feltűnt, hogy hangosabb a motorja mint egy Ford Transit-é. Bíztam a bejáratás utáni halkulásban, de hiába. Hidegen csörög-csattog mint egy cséplőgép, aztán ha bemelegszik csak a hangszín változik. Utólag bevallották a kereskedésben, hogy olasz a motorja. (Eladáskor japán motort emlegettek). Két szervíz között egy liter olajat kell rátölteni, mert kajálja a drága Opel olajat. Menetteljesítmény szempontjából egy kicsit csalósra sikerült a nyomatékgörbe, mert addig amíg nem hajtod azt érzed, hogy van még tartalék ebben a pici dízel motorban, de ha tényleg odalépsz neki, akkor viszont nem történik semmi. Szóval városi kocsikázásra tökéletesen alkalmas.

Hidegben induláskor elég nehezen működik a sebességváltó. Eleinte itt is bíztam a bejáratásban, de semmi.

Az autóban furcsa zajok jönnek a középkonzol és a műszerek felől. Ezek a zörgések a dízel remegésnek köszönhetően nagyon zavaróak. Az irányjelző kart hidegben többször kell kapcsolgatni, hogy azt csinálja amit szeretnék, de ez üzemmeleg állapotban megszűnik.

A futómű és a fékek viszont makulátlanok. Sehol egy koppanó, kuttyanó hang a felfüggesztésben. A kanyarstabilitás is jónak mondható, inkább sportos mint kényelmes. A fékek nyomáspontja határozott és extrém fékezéskor is biztonságban érzem magam az autóban.

A fogyasztás köszönő viszonyban sincs a gyári adatokkal, pedig nem hajtom az autót, sőt nagyon is vigyázok rá.

Ami még pozitívum az autóban számomra az a külső (nem a belső) megjelenés. A 16"-os kerekekkel és a határozott sárvédő ívekkel, cica szemekkel elég jól mutat a kombi astra.

Ami biztos az, hogy magamnak nem vennék dízel Opel-t és nem is javaslom senkinek. Az 1,6-os benzines változat sem fogyaszt többet, viszont sokkal jobb és olcsóbb.

Hibalista

- féltengely szimmering

Ide hordtam szervizbe

Opel Tóth

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Mondeo Következő autója? BMW
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (429 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)