Csuklógyilkos szégyenfolt
Szöveges ítélet
Céges flottaverdaként 58 000 km-rel kaptam kézhez. Előtte egy felső vezetőjé volt, aki - ahogy én is- nem egy nehézlábú autógyilkos. Nem szeretem a dízelt, de ezt dobta a gép. Eleinte kiborító volt a fáziskéséssel vett gázparancs, de aztán később hozzászoktam.
Először írom a jót:
kényelmes,nagy, perverzül jól kanyarodik,feszes, jól eltalált rugózás viszonylag keveset eszik, érezni rajta a minőségre való törekvést.
DE
Ez sajnos csak törekvés, mert sorra szopatott le.
Először a turbó romlott el kb 65 ezernél, és persze, mert céges autó rögtön cserélnek. Aztán kitalálták, hogy a vezérlő szelep is rossz.
Oké...csere.
NA akkor jött a klímakompresszor. Én még ilyen masszív csapágyhangot autóból nem hallottam.
Csere...kompletten vezérlés forgóalkatrészekkel együtt
80ezer tájékán elkezdett fájni a csuklóm. Végül is ínhüvelygyulladássá fajult a dolog, amíg rá nem jöttem, hogy a VÁLTÓKARRAL K NEHÉZ BÁNNI!
Beleültettem mindenkit, akit tudtam és el voltak képedve, gyakorlatilag sebességbe beba*ni kellett.
EMBEREK! 90 ezernél szétkopik a váltókar!
Csere....de a csuklómat azt ugye nem lehet olyan könnyen...
Utána viszonylag eseménytelenül teltek a km-ek, csak egy vízcső repedés miatt nem tudtam dolgozni vele 4-5 napot.
Szóval kedves autógyárak, ide vezet a garanciális időre optimalizált alkatrészminőség. Ha Önöknek megéri egy felépített BRAND-et így lealacsonyítani, akkor csak így tovább. Elvégre úgyis fogyasztói társadalomban élünk.
Hibalista
- turbo 430eFt
- klimakompresszor 360eFt
- turbovezérlő szelep 60eFt
- váltókar 90eFt
- vízcső repedés 30 eFt
Ide hordtam szervizbe
Schiller
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 129000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Octavia |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.2/10) |
