A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra 17 CDTI 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Csuklógyilkos szégyenfolt

Szöveges ítélet

Céges flottaverdaként 58 000 km-rel kaptam kézhez. Előtte egy felső vezetőjé volt, aki - ahogy én is- nem egy nehézlábú autógyilkos. Nem szeretem a dízelt, de ezt dobta a gép. Eleinte kiborító volt a fáziskéséssel vett gázparancs, de aztán később hozzászoktam.
Először írom a jót:
kényelmes,nagy, perverzül jól kanyarodik,feszes, jól eltalált rugózás viszonylag keveset eszik, érezni rajta a minőségre való törekvést.
DE
Ez sajnos csak törekvés, mert sorra szopatott le.
Először a turbó romlott el kb 65 ezernél, és persze, mert céges autó rögtön cserélnek. Aztán kitalálták, hogy a vezérlő szelep is rossz.
Oké...csere.

NA akkor jött a klímakompresszor. Én még ilyen masszív csapágyhangot autóból nem hallottam.
Csere...kompletten vezérlés forgóalkatrészekkel együtt

80ezer tájékán elkezdett fájni a csuklóm. Végül is ínhüvelygyulladássá fajult a dolog, amíg rá nem jöttem, hogy a VÁLTÓKARRAL K NEHÉZ BÁNNI!
Beleültettem mindenkit, akit tudtam és el voltak képedve, gyakorlatilag sebességbe beba*ni kellett.
EMBEREK! 90 ezernél szétkopik a váltókar!
Csere....de a csuklómat azt ugye nem lehet olyan könnyen...

Utána viszonylag eseménytelenül teltek a km-ek, csak egy vízcső repedés miatt nem tudtam dolgozni vele 4-5 napot.


Szóval kedves autógyárak, ide vezet a garanciális időre optimalizált alkatrészminőség. Ha Önöknek megéri egy felépített BRAND-et így lealacsonyítani, akkor csak így tovább. Elvégre úgyis fogyasztói társadalomban élünk.



Hibalista

- turbo 430eFt
- klimakompresszor 360eFt
- turbovezérlő szelep 60eFt
- váltókar 90eFt
- vízcső repedés 30 eFt

Ide hordtam szervizbe

Schiller

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 129000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Octavia
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (429 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)