Cégautónak jó, másra nem
Szöveges ítélet
Motorikusan iszonyú gyengus, egy előzésbe is csak úgy lehet belemenni, ha két kilométerre előre senki nincs az úton.
Nem panaszkodom, mert cégautónak kaptam, tehát költségem nincs vele. Magamnak privátautónak véletlenül sem vennék.
Hibalista
- lévén nics még két hónapos a kocsi, még semmi.
- elértünk a kritikus 5. hónapig és 15e kilométerig. Körülbelül 10 be- és kikapcsolás után elromlott a belső levegőkeringtető, valamint az alapjárat ingadozik (lamdbaszonda?). Ennyit a tüchtig német technikáról.
- 17500 km (2007.07.28.) egyre jobban utálom. Miért kell egy autónak 30 km, hogy végre lehűtse a belső teret??
- Szerencsére már csak egy hónapig van nálam, utána megkapom az 1,9 Octaviát... vágom a centit.
Ide hordtam szervizbe
opel molnár, Dunaharaszti
Eddig csak a bluetotth beszereltetésénél volt jelen az autó, jó, korrekt, pontos volt a munka. De ez túl kevés tapasztalat róluk...
jövő héten újra megy a kocsi oda, akkor bővebben.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Alfa 146 | Következő autója? | Alfa 156 SW |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.8/10) |
