A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra 1,4 benzin, Caravan enjoy 

Az ítélet értékelése
4,7(3 db)

"Böhömke"

Szöveges ítélet

Helo!
Az első új autóm, a pénztárcámmal kompromisszumot kötve rendeltem meg az 1,4 twinport benzines verziót, de nem bántam meg. A kombi szép nagy böhöm - az asszony "Böhömkének" becézi, az előző F Astra, gömbölyű formája miatt "Dundus" volt - mind az utastér, mind a csomagtér elég tágas.Mondjuk én általában bal elől ülök, és aláírom amit mások is írtak, a jobb lábamnál szűk a hely, értsd a középkonzolhoz simul, és ez kissé kényelmetlen.

Szubjektív (röviden): nekem a kombi tetszik. Az Astrában meg nagyon-nagyon (ja ez Swift szlogen, bocs remélem nem jogvédett:).

Most 25.000km (24.769 km) van benne, munkába járáshoz (napi 25 km), meg hétvégi utazgatáshoz, meg mostanság házépítéshez használom(na a sittet azért nem vele hordom:). Íme az eddigi tapasztalatok:
Pro:
1. kiváló fogyasztás 25.000 km/6,6l (új korától nem nulláztam a BC-t) Nem egy izompacsirta. Természetesen vannak sokkal nagyobb teljesítményű motorral szerelt gépek amikkel sokkal inkább lehet csapatni, vezettem már én is ezt azt: na az 1,4 kombi nem versenyautó, azért ha kell, lehet ám vele iszkolni is.
3000nél 100km/h körül van (onnan kezd húzni igazán) 4000nél 130km/h-t verdesi, onnan a fogyasztás már szépen megy felfelé (7fölé), de a normál hétköznapi autózáshoz szerintem bőven elég ez a teljesítmény (90 paci), csak ésszel kell kihasználni és nem hűbelebalázs módjára vezetni és akkor mind fogyasztásban, mind kopásban meghálálja a gép:)
2. a lenti apróságoktól eltekintve elég jól felszerelt az autó (klíma, mp3, elektromos ablak, tükör....meg mittomén)legalábbis nekem elég (kevesebb a hibaforrás)
3. hatalmas a csomagtere (Caravan) minden befér - és kényelmesen pakolható!!- legyen szó kutyáról, sílécről, kofferről, hétvégi bevásárlásról, meg most építkezek is, uh. mondhatom nagyon praktikus, igazi utazóautó
4. a felhasznált anyagok minősége, az összeszerelés igen jó, kellemes érzés az autóban tartózkodni
5. a futóműve kiváló, alig billen a kasztni, még tempós kanyarvételnél sem
6. fék: elöl-hátul tárcsa, kicsit hirtelen harap, de mint állat:)
Contra:
1. Ez kapcsolódik a fentihez, szűkös a 125 nm nyomaték az 1300 kg kasztnihoz, főleg ha tele a hátsó üléssor utassal a puttony meg kofferral, meg még a tetőtartó is megpakolva. Ilynekor is elautózik vele az ember, csak még többet kell kapcsolgatni. Nem a lóreő, hanem a nyomaték a fő érv, ami miatt le fogom cserélni a gépet - bár összességében nagyon meg vagyok vele elégedve - dízelre.

2. A klíma bekapcsolása érezhetően levesz a teljesítményből, főleg így júliusban, hőségriadő idején!

3. ami hiányzik belőle elektromos aljzat a csomagtérben - pedig állítólag az Enjoyban ez alap,és a sokak által emlegetett tárolórekesz-pohártartó hiányát is felemlegethetem (ezek nüanszok)
Hiba: pár hónapja melóból haza indulván történt, kulcsot fordít, indítok - jobban mondva indítanék - semmi nem történik, ismétlem a procedúrát, ugyanaz, se szó, se hang nem hallatik, kissé idegesen tárcsázom a szervizes cimborát, kicsöng, nem veszi föl, na, mielőtt sétálok még egyszer megpróbálom...láss csodát pöccre indul. Irány a szervíz, Tech 2, immobiliser hibakód kiad. Állítólag ennek vmi. adatátviteli zavar, interferencia az oka a kulcs adója, meg az immo vevője közt. A szervíz okos tanácsa:
ha nem indul, kiveszem a kulcsot, újra kezdem az idítási procedúrát, és így ok. És lőn, azóta ez még egyszer előjött, de az instruált módon áthidaltam a problémát.

Összességében jó autónak tartom, és ajánlani tudom, még a legkisebb benzinmotorral is.

Hibalista

- (Vszeg) immo. hiba, de javítás nélkül megoldódott (egyelőre)

Ide hordtam szervizbe

Opel Gyarmat

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? astra f Következő autója? Astra Caravan dízel
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (429 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)