AZ igásló
Szöveges ítélet
Az autót 2.5 évesen közel 100.000km-el vettem át. Cégautó, de javarészt 1 ember vezette....ólomlábbal.
"Állítólag" Mosonmagyaróvár - Budapest (M0/M5-csomópontig !!!) rendszeresen 70-80perc...140km pálya,+az M0 régi szakasza végig.
1szóval: Kapott bőven.
Igazi német autó. Műszakilag teljesen OK, formavilág, ergonómia egy nulla.
Szerettem, mert jól megy, a mai nappig nem hiszem el,h 80LE.
5 emberrel ( felnőttel) 140-150km/h pályán kényelmesen viszi.
Napi 2*1 óra autópálya végig 140-150 km/h, 5 felnőtt emberrel minden gond nélkül, 5.5-6literes fogyasztással. 140km/h-nál 3000ford/perc. Az alig motorhangot elnyomja a szélzaj nem zavaró hangja.
Belül egy fapad, ülések jók, de hátul keskeny (3 embernek) és szélén kicsit magasodó ülések kényelmetlenné teszik.
Kopogós műanyagok, igénytelen bajuszkapcsolók, műszerek, szinte minden.
Van akinek elég ez, nekem nem, én "franciaautó - kedvelő" vagyok.
Hibák: Generátor, dióda-híd 130.000km-nél megadta magát.
Ezt sikerült az autónak úgy a tudtomra adni, hogy elindulás után hideg motornál felgyulladt a kipufogó-gáz kezelés hibáját jelző lámpa. "A kézikönyv szerint ez azt jelenti,h a kipufogó-gáz kezelés nem megfelelő, több károsanyag jut a levegőbe. Nézesse meg."
Kiszálltam, megnéztem, víz, olaj rendben, más hiba nincs, alapjárat OK, turbó tölt, erő van benne.
Hazagurultunk ( 90km autópálya) óvatos 90-100km/h-val. Még aznap este beleülem, de már nem indult be.
Levontattuk Opel-hez, aznap délután már kész volt, generátor dióda-híd cserét kellett csinálni.
Azóta sincs más gond.
Utálom az egész belső teret, azon kívül minden rendben van, a legjobb igásló.
Hibalista
- Generátor
Ide hordtam szervizbe
Cégautó, tehát Opel márkaszervízek ( javarészt Gombos)
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Opel Tatabánya
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 95000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Clio | Következő autója? | Sajétnak marad a Renault Clio, céges: H Astra Caravan 1.7 CDTi |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
