A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra G Caravan, 1.7CDTi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

AZ igásló

Szöveges ítélet

Az autót 2.5 évesen közel 100.000km-el vettem át. Cégautó, de javarészt 1 ember vezette....ólomlábbal.
"Állítólag" Mosonmagyaróvár - Budapest (M0/M5-csomópontig !!!) rendszeresen 70-80perc...140km pálya,+az M0 régi szakasza végig.

1szóval: Kapott bőven.

Igazi német autó. Műszakilag teljesen OK, formavilág, ergonómia egy nulla.
Szerettem, mert jól megy, a mai nappig nem hiszem el,h 80LE.
5 emberrel ( felnőttel) 140-150km/h pályán kényelmesen viszi.
Napi 2*1 óra autópálya végig 140-150 km/h, 5 felnőtt emberrel minden gond nélkül, 5.5-6literes fogyasztással. 140km/h-nál 3000ford/perc. Az alig motorhangot elnyomja a szélzaj nem zavaró hangja.

Belül egy fapad, ülések jók, de hátul keskeny (3 embernek) és szélén kicsit magasodó ülések kényelmetlenné teszik.
Kopogós műanyagok, igénytelen bajuszkapcsolók, műszerek, szinte minden.

Van akinek elég ez, nekem nem, én "franciaautó - kedvelő" vagyok.

Hibák: Generátor, dióda-híd 130.000km-nél megadta magát.
Ezt sikerült az autónak úgy a tudtomra adni, hogy elindulás után hideg motornál felgyulladt a kipufogó-gáz kezelés hibáját jelző lámpa. "A kézikönyv szerint ez azt jelenti,h a kipufogó-gáz kezelés nem megfelelő, több károsanyag jut a levegőbe. Nézesse meg."
Kiszálltam, megnéztem, víz, olaj rendben, más hiba nincs, alapjárat OK, turbó tölt, erő van benne.
Hazagurultunk ( 90km autópálya) óvatos 90-100km/h-val. Még aznap este beleülem, de már nem indult be.
Levontattuk Opel-hez, aznap délután már kész volt, generátor dióda-híd cserét kellett csinálni.
Azóta sincs más gond.
Utálom az egész belső teret, azon kívül minden rendben van, a legjobb igásló.

Hibalista

- Generátor

Ide hordtam szervizbe

Cégautó, tehát Opel márkaszervízek ( javarészt Gombos)

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Opel Tatabánya

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 95000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Clio Következő autója? Sajétnak marad a Renault Clio, céges: H Astra Caravan 1.7 CDTi
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (429 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)