A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra 1.7 CDTI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az én ezüst Astrám :)

Szöveges ítélet

Németországban dolgoztam, ott kaptam meg céges kocsiként 80.000 kilométerrel . Használtuk is elég rendesen, napi szinten legalább 100km ment bele, meg ugyebár havonta az az 1000-1200 + ugyanennyi vissza . Sosem hagyott cserben, én nagyon szerettem , 160-at négy emberrel megpakolva, 6 literből simán hozta, természetesen csak a német autópályán . 2014 nyarán a főnököm mondta,hogy eladja a céges kocsikat, volt neki ezen kívül még egy ugyanilyen. Felajánlotta nekem is ezt az autót .
Kicsit gondolkodtam rajta, de végül úgy döntöttem,hogy megveszem,hiszen piaci áron kínálta, és már 115.000-nél jártam vele. Nem sokszor adatik meg autóvásárlásnál az,hogy az ember előtte mehessen az autóval 35.000km-t a cég pénzén . Az autó kizárólag kint is csak márkaszervizt látott, mindig minden időben ki lett rajta cserélve. Szóval tavaly augusztusban megírtuk Münchenben az adásvételit, kapott kinti ideiglenes rendszámot, majd megtankoltam, és irány Magyarország. Azóta már beleraktam újabb 30.000km-t, nagyobb probléma nélkül. Tavaly nyáron még lementem vele a Román tengerpartra, (960km 16 óra alatt ,hála a Román utaknak) . Odafelé nem volt semmi baj, visszafelé viszont kijelezte az autó a motorhibakódot. Attól kezdve hazáig csak 110-el tudtam menni,mert ha annál gyorsabban mentem vele, akkor megint kijött a hibakód, és hirtelen elment az autóból az erő. Amint hazaértem, rögtön vittem az Opel szervizbe, ahol közölték velem,hogy ki kell cserélni a turbót , másképp nem lehet megoldani a problémát. Az ismerősök, szomszédok közben ajánlottak egy jó autószerelőt, mondták ,hogy vigyem el oda is a kocsit , mielőtt ennyit akarnék rákölteni. Elvittem, a szerelő kb 5 percnyi beszélgetés után már mondta,hogy valószínűleg a turbónyomás szabályzó szelep van eldugulva, csak azt kéne kifújni először. Meg is csinálta, 5000 magyar forintomba került. Azóta nem jött elő a hiba szerencsére, remélem nem is fog. Mostanában kicsit lassabban közlekedek vele, nem lát sajnos annyi autópályát a kocsi, mint régen . Természetesen most is megkapja azt, amit kér, azon a kis takarításon kívül csak a szokásos alkatrészeket kellett rajta cserélni, mással nem volt baj . Folyt köv ...

Hibalista

- Turbónyomás szabályozó szelep . A szakszervízben komplett turbót akartak cserélni, az ismerős profi szerelő kitakarította 5000ft-ért, azóta nincs vele baj ... Kopp Kopp Kopp :)

Ide hordtam szervizbe

Maszek mestervizsgával rendelkező autószerelő, azelőtt Opel szervízben dolgozott, kizárólag Opelekkel foglalkozik azóta is .

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 65000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Toledo 1.6 Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (429 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)