A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra TwinTop 1,9 CDTI Enjoy 

Az ítélet értékelése
2,3(3 db)

ASTRA TwinTop Kabrió. Egyszerűen jó!

Szöveges ítélet

Megane CC-m totálkáros balesete után jó fél évvel vásároltam egy vidéki szalonból meglehetősen listaár alatt (majd nekem is komoly engedményt kellett tennem, hogy elvigyék) a fekete csodát. Előtte volt lehetőségem egy GTC-t kipróbálni a legkisebb 1.3-as dízellel. Kellemes élmény volt abban is a futómű-kormány párosa. Csak a kicsit erősebb motor és a nyitható tető hiányzott! Aztán a hasznaltauto.hu-n akadtam rá a null km-es enjoy felszereltségű szépségre.
Hála a háromrészes tetőnek, sikerült nagyszerű formát kreálniuk a német mérnököknek (az olaszokat most mellőzték). Elfogultság nélkül: Nincs szebb, harmónikusabb kupé-kabrió a piacon! Talán a Volvo CC, jóval drágábban, és mint tudjuk a Ford Focus technikájával...
Ellentétben a Renault Megane-nal ez egy igazán jó autó! A kormányzás, a fék, a pedálok, az üléspozíció tökéletesek. Élvezetesen vezethető a nagyszerű váltójával és a sportos futóműjével. A legnagyobb öröm forrása mégis a Fiat (GM) eredetű 320nm-es nyomatékkal bíró 150 lovas erőgép! Kis fordulattól szépen viszi az 1550 kg-os "monstrumot". Takarékosabb a Renaultnál is, átlagban 1 literrel. A tető ugyan itt is meg-meg nyekken a pesti utakon, de közel sem ad ki olyan idegesítő zörejeket, mint előző autóm.
Már a Megane is férfiasabb jelenség volt a többi kerekded és/vagy kicsi kupé-kabrió között. Ez pedig egyenesen brutális! A GTC-nél is alkalmazott orr jóval agresszívebb megjelenésűvé teszi az 5-ajtós Astránál. A tető tökéletes kupola íve a a Calibráéra hajaz, amely ismerjük el, a legszebb valaha tervezett Opel. A csinos (férfi) fenék is csak az Astra TT sajátja ebben a szegmensben. Óriás hátsót kapott pl. a vadiúj Focus CC is. A VW Eos pedig ízlés kérdése. A tető közepe ugyan üvegtetőt rejt, de a szintén három darabból álló mechanizmus első eleme elég laposra sikerült.
Két év alatt a lenti hibái voltak. Sokadik autóm, mind a kompakt kategóriából. Most cserén gondolkodom, mert jön a baba. Egyébként soha nem adnám el... Végül Opel Antarát vettem helyette. Nem rossz autó az sem, de a kabrió feelinget vissza-vissza sírom.

Hibalista

- Elrepedt a hátsó pót-féklámpa belülről kifelé valami láthatatlan erő következményeként. Opel Gombos, bár kicsit vonakodva, egészen a műhelyfőnökig kellett elmennem, garanciában javította! Köszönöm nekik innen is, hogy élhettem garanciális jogaimmal! Később újra megtörtént az eset. Elrepedt a lámpa. Most szónélkül cserélték. Tipushiba!
- Ablakok az ajtók nyitásakor beleérnek a tetőgumiba. Nem húzza le az ablakot az automatika időben. Opel Gombos feladta a javítást. Opel Gaál Dunaharaszti (Megbízott Opel TwinTop szerelő/szakértő? M.o-on) szerint "Ez ilyen gyárilag". Visszahívta a gyár egy hidraulika cső cserére. Várom az alkatrészt és az ajtónyitás probléma megoldását. Opel Gaál kérés nélkül fékpadra tette az éves kötelező vizsgálaton. 3000 Ft a szerviz 35 ezres számlája mellé kéretlenül. Köszi!
- Opel Gaál Gödöllő Orosz Roland munkafelvevő 10 pont! Nos ez a 10 pont kicsit kevesebb lett a végén. A garancia lejárta után 1 hónappal a tető megadta magát éppen egy vevő szerette volna kipróbálni. Méltányosságról szó sem esett Opel Gaálnál és 20.000-be került egy sérült kábel javítása. Plusz 350 km a műhelybe oda-vissza.

Ide hordtam szervizbe

OPEL GOMBOS, Szentendrei út.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Opel Gaál Gödöllő

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 3
Megbízhatóság (8) Vezetett km 39500
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Megane CC 1.9 D Következő autója? Opel Antara 2.0 D
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (429 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

BÓGLI

Astra 1,4 - 2007
2009.04.25 35000   1,5

"A Raketta 02"

Astra Astra 1,8 126LE - 2006
2010.08.24 47000   3,5

"Népautó" kompromisszumokkal

Astra 1.6 Enjoy+ - 2008
2010.05.03 51250   4,3

"A Raketta"

Astra 1,8 GTC 126LE - 2006
1999.11.30 3500   -

"Böhömke"

Astra 1,4 benzin, Caravan enjoy - 2006
1999.11.30 25000   4,7

"Opel sose kop el" Ja persze

Astra 1.8 C18NE - 2004
2008.02.09 60000   2,1

"megyez a 18xe varacskosdisznó"

Astra " ez egyZ18xe" - 2004
2009.04.27 143000   2,0

"Újabb hűséges élettárs"

Astra 1.6 SEDAN - 2008
1999.11.30 15800   4,8

1 igazán jó vétel

Astra 1.7 cdti 100 Le - 2004
1999.11.30 32000   4,3

1,3-as gőzmozdony

Astra 1.3 CDTI Caravan (90Le, 6sebességes) - 2006
1999.11.30 5000   2,0

1,6 torpedó

Astra 1,6 - 2007
2010.09.27 81000   -

1,9 CDTI az ÖRDÖG szekere! 150 Le :-) kell több?

Astra 1,9 CDTI Station Wagon 150 LE - 2005
2011.08.01 3000   4,0

1.4 caravan - 6,5l/100!!!!

Astra 1.4 - 2006
2010.02.11 80000   1,0

1.4 es szerelem!!!!

Astra 1.4 16v - 2001
2009.07.19 41000   -

1.6 Enjoy "H" Kombi 77KW

Astra 1.6 Enjoy "H" Kombi 77KW - 2005
2012.01.13 32000   3,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 29

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)