Astra 1,4 Twinport pörg?s ugrós húzós
Szöveges ítélet
Szervizr?l:
Többször "zaklattam" a szerel?ket is, és az ügyfélszolgálatosokat, s?t még a raktárost is. Csak jó volt a tapasztalatom. Készségesek voltak minden esetben. Komolyan körbejárták a problémámat, ha akadt. El?z?leg egy F Astrám volt, azt is javíttattam itt. Hoztak, vittek, el?fordult hogy olyan alkatrész csere volt, ami csak tippeléses, mert id?szakos problémával álltunk szemben, ezért használhattam fizetés nélkül egy hétig a kicserélt darabot. Nem az volt a baj, másik alkatrész (elektromos). Próba. Szintén ki. Végül a gyújtáselekrtonika csere megoldotta a problémát, és nem került külön pénzembe a többi alkatrész ki-be. Ez is motivált az új autó vásárlásnál.
Egyszer sem ráztak le, még akkor sem ha sok volt az ügyfél. A szervizvezet? felkészült, kultúrált.
komoly problémám nem volt az autóval. Kb 13 000 km-t tettünk meg vele. Az 5000-es olajcserét megkapta rendesen. Horvátország oda-vissza, végig klima, volt több órás dugó alagútban, alapjáraton. Semmi géz! Nagyon kényelmes, tágas, kagyló ülés. A zene gyönyör?en szól benne egy Blaupunkt CD-s rádióval. Érdemes a hátsó ajtókba is betetetni a gyári hangszórókat. (4 db, így összesen 8 lesz benne)
Összességében egy megbízható autónak t?nik. Ezt vártam t?le, eltekintve a helikoptert?l, meg a m?anyagzizit?l...
:-)
Hibalista
- 1.) Jobb oldali komplett fényszóró csere. Lehetetlen volt beállítani. Csere után jobb, de nem az igazi. A fák lombkoronáit is megvilágítja a fényszóró. Inkább annak örülnék, ha az utat szárítaná föl.:-) Nem kell megíjedni, jól lehet vele látni, csak nagy a szórása felfele. Ezt különösen akkor lehet észrevenni, amikor kicsit opálos az id?.
- 2.) Tipushiba, ahogy olvasom a következ?: Alpjáraton, ha nem hallgatsz zenét, és keresztez?désben állsz, azt hiheted, hogy egy dízel autó pöfög melletted, vagy a távolból egy helikopter rotorzaja sz?r?dik be. Aztán rájössz, hogy ezt az autó csinálja. Kiszálsz, hallgatózol. Nem hallasz semmit. Visszaülsz, fülelsz, hallod. Hallja az utas is. Mi ez? Szelephang? F?tengelykopogás? 50 km van az autóban. Ideges leszel. Ízzad a tenyered, szaporán ver a szíved. Két napos autó. Kár hogy szombat van, jó lenne már ha hétf? reggel lenne, szerviz el?tt. Szervizben: ismer?s a hibajelenség. Egyszer? az oka: benzintank szell?ztet? szivattyú pöfögö hagja hallatszik az utastérbe. Csere, de nem biztatnak. Érthet?. Ugyan úgy pöfög. Tulajdonképp nem hiba, de idegesít?. Együtt kell vele élni. Valamelyik szériánál cserélik a csövet, hangszigeteltre. (talán)
- 3.) Nagyon pontatlan üzemanyagszint jelz?. Van olyan, hogy egyik nap kigyullad a sárga, aztán két napig meg közleben sincs a mutató az utolsó szakaszig.
- 4.) Utastérben kis zizzen? zajok. Rázkódásnál, azonosíthatatlan helyr?l. (kukacos vagyok, nyomkodom a m?szerfalat itt-ott, még nem jöttem rá honnan jön)
-
Ide hordtam szervizbe
Opel Körös 5600. Békéscsaba, Szarvasi út. 66.
Tel: 66/451-855 Fax: 66/441-287
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 13000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Astra F | Következő autója? | Astra H, Vectra |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
