A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra Astra 1,8 126LE 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

"A Raketta 02"

Szöveges ítélet

"A Raketta" folytatása:
2009. februárban hoztam el az autót (akkor 2 éves volt, 15000Km-el).
Ez a régebbi típusú Z18XE (126LE) motoros verzió (amikor vettem akkor még nem is tudtam, hogy van ennek egy twinportos erősebb -140LE- verziója).
Nem bánom a vásárlást, teljesítménye még mindig elég. Tuningot még nem csináltattam, asszony tiltakozása miatt nem is fogok.
Költségek-hibák:
10-12000Km-enként olajcsere (castrol 5w30).
Néha immó kihagy 25-30 indításonként 1*.
Kicsit nyekereg a márkatársak által már említett kalaptartó környéke , káyúkban nagy melegben 10Km/h-val zavaró.
Fényezés érzékeny, kissé karcolódik (fekete).
160-210Km/h-nál (németeknél tesztelve) hangos motor.
Beltér: eleinte nagyon tetszett, de napi 150-170Km-t vezetve kissé szürke-egyhangú. Ezt el kell fogadni...
Lámpák: durvább esős vezetés után kerül a lámpaburákba cirka 6 csepp víz. Valahol beázik.
Összefoglalva: vannak azért minimális hibák

Előnyök:
Fura, hogy milyen meglepetésekre képes az 1.8-as motor. 50-130 között folyamatosan torpanás nélkül gyorsul 3.-ban. Megmértem a gyorsulást: 7.5-8s körül éri el a 92-94Km/h-t. Sajnos itt kell váltani a 3.-at, ezért a gyári gyorsulási érték 10.5 sec (elég gyatra). Ennél érzésre sokkal erősebb-gyorsabb az autó. Itt jön(-ne) a képbe a tuning: Chip segítségével 2-es fokozatban elérhető a 0-100 9s környékén. Szemezgettem egyéb felszerelésekkel is (hónapokig jártam körül a témát): Árultak 60000Ft körül Dbilas tengelyeket 262-266 fokosokat. Bánom, hogy nem vettem! Ezek átalakítás nélkül beszerelhetőek a RÉGEBBI(-Z14XE-Z16XE-Z18XE) nem twinportos motorokba, kapunk 7-14LE-t cserébe, és nem csökkentik a motor élettartamát! Így összehozhatnék 8.5 körüli 0-100-at is. Sajnos csak álmomban, mert asszony meg is csonkítana ha ezeket megcsinálnám.
Fogyasztás: öregurasan vegyes használatban 6.8-7.7 liter, ami a csövön kifér verzió 8-9.2 liter. Én teljesen elégedett vagyok ezzel.
Futómű: kemény, még pont a határon van. elnyeli az úthibákat, de nem úszkál billeg az autó. Nekem ez is tetszik, Renaultos haverom szerint (túl-)kemény.

Egyéb vélemények:
Kezdő (első saját) autónak vettem. Eleinte mindig elfelejtettem induláskor gázfröccsöt adni, és NEM FULLAD le az autó! Van nyomaték rendesen. Ezért csak ajánlani tudom az 1.8-as benzines verziókat újonc (vagy béna mint én) vezetőknek!


Egyéb vélemények nem teljesen a témában:
Fogyasztás Opel vs más autók: Sokan szidják az Opeleket hogy sokat esznek (pl 1.7-es diesel 6-7 liter körül, 1.6-1.8-as benzines 7-9 liter környékén).
Ezt el kell fogadni. Más autó sem eszik kevesebbet hasonló paraméterekkel!
Sokan írják itt, hogy a 3000-3600ccm-es V6-os benzinesét 5-6 literrel használja városban. Hááát ne verjük már át az olvasókat, és saját magunkat.
Kollégám is mondta, hogy a 530D BMW-je 4.6-6 litert fogyaszt városban. Később kiderült, hogy ez pályán 100-110-es tempónál volt mérhető. Nekem is tud ám az autóm elengedett gáznál NULLÁT! fogyasztani! A COMPUTER írja. Aztaaa. A következő gázadásig (Ugye milyen jól hangzik, ha ezt nem írnám ide?).
Jajj és népítéletek vs szervízigények: sokan írják, hogy 8-10-15 éves autók csak hírből ismerik a szerelőt! Soha semmi gond, a kavicsok 2 centire a fényezéstől megállnak, és lepattannak a plazma pajzsról stb...
Tudom sokan imádják az autójukat, de próbáljunk meg elfogulatlanul írni ide,
mert én is ezen írások szerint választanám ki a következő autómat!

Hibalista

- ...

Ide hordtam szervizbe

Opel Gaál

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 15000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 47000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Passz...
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (429 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)