a mi kis autónk
Szöveges ítélet
Az autó megbízható a hibák ellenére is.
Erős strapabíró motorral rendelkezik, mely csak az utolsó pillanatban adja fel a harcot:-)
Fogyasztása a rossz motor ellenére is 6,5-7 között volt, tehát ez is megfelelő.
A kényelme a sofőr és az első utasnak megfelelő, tágas és kényelmes. a hátsó rész viszont kicsi. Egy-két családosnak megfelel míg a gyerekek nem nőnek fel, de hátul 3 személy már nagyon kényelmetlenül férne el.
A kormánya (340000km után) kopott de még mindig biztosan fogható. Úttartása megfelelő, futóműve stabil.
Terhelhetőségre nem megfelelő, utastérben 150kg-ig oké főleg elől legyen a súly. Ha több a terhelés, sajnos a gép teljesítményének rovására megy...
A világítása elől még az eredetiek vannak, sajnos az olcsóbb H7 izzók 2-3 havonta cserére szorulnak, míg a drágább izzók kétszer bírnak ki többet...
Hátul sport lámpák lettek beépítve jól láthatóak messziről, viszont latyakos időben a ferde hátsó miatt sűrűn kell takarítani.
Ablaktörlőlapátok cseréje elől egyszerű, viszont hátul sajnos meg kell venni a drága utángyártott vagy eredeti lapátokat..
A fűtés elől megfelelő, igaz a pára kérdés ebben a szériában is problémás, de az első ülések alá beépített hátsó fűtés már gyengére sikeredett, Viszont pozitívum a klíma elől is és hátul is oké.
Remélem hasznos volt a kis leírás és nem tántorítottam el senkit a kis twinportról. Mert a hibái mint minden autónak elenyésző lehet ha szeretjük és vigyázunk rá...
Meghálálja a gondviselést!!!!
Hibalista
- Már előzőleg írtam ítéletet gyújtáskapcsoló meghibásodása miatt. - Jelenleg egy újabb hiba került elő. - A motor főtengelye beállt. - Igaz ez az én hibám is, de az előző tulaj is sok mindent eltitkolt. Például a kilométeróra állása a motor csere után kiderült, hogy ~182000 kilométer helyett ~340000 kilométer volt benne... - - A motor hiba leírása: - Csörgő motor, dízel motorhoz hasonló hangok a motortérből: láncprobléma. - - Olajnyomásjelző meleg motornál kivillan, majd egyre kisebb fordulaton folyamatosan ég: olaj állaga nem megfelelő (zsírosodás, iszaposodás). - - Kb 1 évet bírt ki a motor:-) Beállt a motor főtengelye (később kiderült több volt a probléma), Egyre hangosodó motorhang... - - javítása egyszerű volt: komplett motorcsere. A felújítás nem teljesen pénztárcakímélő megoldás, de tudjuk milyen motor kerül bele. - - Motor szétszedése folyamán kiderült hogy az olaj leiszaposodott, eltömített minden olajjáratot, a láncfeszítő nem működik így az szétverte a blokk oldalát és a láncfedelet (megjegyzem utolsó 200 km-en csöpögött az olaj), a főtengelyen lévő hajtókarcsapágyak megolvadtak... - - A javítás: - Eredeti motor kiszerelés 15000Ft - Új motor felújítása 12000Ft - Motor visszahelyezése 15000Ft - Fagyálló feltöltése, egyéb apróságok beállítása cseréje 6000Ft - Számítógépes beállítás (kisebb tuningolás chippel) 12000Ft - - Motoralkatrészek (lánckészlet, tömítések, olaj, szűrők)65000Ft - - Új komplett bontott motor magánszemélytől 70000Ft - - És kb 2 hét idő kellett hozzá. A sok idő az új motor felkutatására ment el. - - Ennek ellenére azt mondom még most is, hogy megéri az árát!!!!!
Ide hordtam szervizbe
Pusztavacs egyetlen autószerelője csak egy héttel később vállalta volna a szerelést.Így nem őrá esett a választás
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Hernádi lakatos (Pusztavacsi telephellyel) Azonnal nekiállt, de sokszor kellett átmenni hozzá, hogy a kocsit csinálja, mert kell...Jó szerelő, de sok munkát vállal magára...
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 142000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Astra F | Következő autója? | Insignia |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
