A lengyelek bosszúja
Szöveges ítélet
A barátn?m vette az autót vadiújan - egy Astra F Classic után. Szerintem vonzódik a kifutó Opel technika iránt, ugyanis ennyi pénzért néztük a Honda Jazzt is, ugyanilyen felszereltséggel... Sajnos a Hondás keresked?k kicsit kapzsik voltak, és nevetséges árat mondtak a használt autóért, igy lett Opel. Kezdett?l fogva utáltam, és azóta sem igazán ny?gözött le. Ezüstmetál 4 ajtós, több ezer hasonló futkos az utakon, de nem is ez a baj vele. A bels? kialakitás horror. Az egy dolog, hogy semmi fantázia nincs benne, de minden tökfekete, ráadásul igénytelenek a m?anyagok. Látszik, hogy er?sen dolgoztak a költségcsökkentésen, mert a régebbi kiadású kocsikba jutott pl ide-oda egy kis króm, kilincsre, kézifékre, na ide egy szem sem. Az els? ülések kényelmetlenek, tökmindegy, hogy utasoldalon vagy vezet?oldalon ülök, egyszer?en nem találom a kényelmes poziciót. A kormány legmagasabb állásban is a térdemhez ér, ha hátratolom az ülést, akkor meg nem érem el. Az ülés magasságállitás egy vicc, lehet választani hogy magas vagy még magasabb helyzetben akarok vezetni. Biztos 150cm alattiakra gondoltak csak. Egyébként a legtöbb modern autóban túl magasan van az ülés, én a padlón ül?s suzukis poziciót jobban szeretem. vagy lehet t?lem egyter?s üléspozició is, csak akkor legyen a fejem fölött hely. Egyszóval komfort az zéró. Szell?zés valami nagyon elbaszott, mintha le lenne fojtva, kettes fokozaton olyan a leveg? beáramlás, mintha párnával az arcodban akarnál maratont futni... Az Astra F-hez képest annyi az el?relépés, hogy van légkondi.
Ellenszenvemet csak tovább fokozta, hogy 0km-rel is már zörgött belül. Elöször csak 2 helyen percegett, de most már egy komplett szú család perceg az utastérben (nem a borzasztó pesti utakon járunk vele, az elején meg ugye rádió nem volt benne, mert az 3m-ba nem fér bele, igy még felt?n?bb volt). Az alábbi forrásokat sikerült eddig beazonositani: keszty?tartó sarka, jobb els? ablak, meg valami a m?szerfalban az utas el?tt. Az összeszerelés min?ségét jelzi, hogy a beltérben ahány illesztés, annyiféle távolság van a két elem között. Ajtó és m?szerfal közé kisujjam simán befér.
Na és akkor a vezetési élmény: hát az tragédia. elinduláskor annyira vérszegény, hogy majdnem lefullad, egyszóval nyomaték az nuku. Cserébe nem is nagyon pörög fel. A motor orgánuma 80-90 körül kellemetlen, de az marad 130-nál is, egyszóval borzasztó. A kormányzás a szervó miatt érzéketlen.
Csomagtér az jó nagy, ugye négyajtós a lelkem, igy lehet bele pakolni. Persze a zsanérok frankón belógnak.
nem tudom, hogy képesek egyesek rajongani ezért az autóért... Nyilván olyan ez, mint a gyerek: lehet akármilyen ronda, meg hülye, az anyja akkor is szereti. Hát ezt szeresse az akinek hat anyja van.
Hibalista
- Zörg? biszbaszok mindenfelé az utastérben.
Ide hordtam szervizbe
Még nem volt esedékes
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Astra F | Következő autója? | TVR :-) |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.5/10) |
