A fapados mindenes
Szöveges ítélet
Pont azt nyújtotta, amit ígért.
Faék egyszerűségű, de legalább az ár/érték aránya jó, és megbízható volt.
Olajat nem ette, igaz 8000 kilóméterenként cserélve volt. Volt hogy nem minden indításra indult be a motor, ezt főleg üzemmelegen produkálta. Kis fordulaton néha leesett a fordulat gázadásra, illetve érezhetően megtorpant a motor. Amig nem melegedett be a váltóolaj, addig kínszenvedés volt kettes fokozatba kapcsolni.
Előzni csak a "turbo boost" gombbal lehetett - ki kellett kapcsolni a klímát. A standard típushibákat hozta, de ezek időben fel lettek ismerve, és javítva lettek.
Alapvetően elégedett voltam vele, persze minden előzést háromszor is meg kellett fontolni, mert gyorsulni nem tudott.
Nem tudom milyen okból, de gyárilag utángyártott olasz hátsó lámpatestek voltak benne, pedig újonnan és sérülésmentesen vettem.
Gyárilag félholtra merült GM cimkéjű akkumulár volt benne, mert a felkapcsolt tompított fényszóró hunyurgott az ablakemelő működtetésekor. Ez akkumulátor csere után megszűnt.
Az autóvásárláskori Dunlop nyári gumiabroncs 4 év után úgy nézett ki, mint egy 20 éve az út szélen heverő gumi. Szétrepedezett a futófelület, és olyan vágások borították, mintha csak kardpengéken jártam volna vele, mindemellett kisujjnyi darabok hiányoztak a futófelület mintázatból.
Hibalista
- -fűtésház külső/belső levegő keringtetés csappantyú eltötrött 7 évesen - -első szélvédő alsó vízvetője már 3 évesen elvált a szélvédőtől és a levélrácstól - -a csomagtartó ajtó zsanér kasztnihoz hegesztett része már 3 évesen korrodálni kezdett - -csomagtartó zárja sokszor nem nyílt ki - -lakkozás nélküli indigókék fényezés katasztrófa, minden kavicsfeleverődéstől hámlott-mállott, mindentől is karcolódott - -a gyújtáskapcsolóból kihúzott kulccsal nem ugrott ki a gyújtáskapcsoló zárbetét, vagyis az autón rajta maradt a gyújtás, miközben a gyújtáskapcsolóban már nem volt benne a kulcs. Így a klíma minden probléma nékül üzemelt, és tolta a hideget, miközben a kulcs már a farzsebemben volt
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Kövesdán (Budafok): folyton le akartak húzni valami fiktív hibával
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Opel Tóth (Kispest): itt is megpróbáltak lehúzni, bár a munkát alapvetően rendesen elvégezték
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 11 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 95000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Swift 1,3 GLX | Következő autója? | Ceed 1,4 MPI |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.2/10) |
