A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra 1,6 GTC OPC Line 115LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Celeb Semmirekellő...

Szöveges ítélet

1,4 G Astra kombiból ültünk át 11 év után nejem nyomására "kisebbe"...Ugyanakkora, no de mindegy.Neki kell! Annyi ráhatásom volt, hogy az előző tapasztalatai alapján erősebb, és modernebb gépsárkány legyen.Így 1,6 Eco H GTC lett az arany középút, nem az én ötletem volt. Tapasztalatok egy hét után (megyek vele, mint az űzött vad, egy saját másikért, mert az enyém is cserés lett -Golf) Mindenképpen dinamikusabb nagyjából 130-ig, városban sokkal, de nem egy versenygép. Fogyasztása szerintem sok a régihez képest, kilenc átlag télen. Menetzaj autópályán kifejezetten zavaró a megengedettnél, 140 óra szerint, 4000-es fordulatot takar ötödikben. A valós km gps-szel 133 ilyenkor...Kilónyolcvanat lehet tartani szerintem, a vége 200 óra szerint. Stabilabb, merevebb sokkal a G-nél, no meg jobban felszerelt.Más kategória egyszerűen. Ülések is jobbak, viszont gyalázat hátra beszállni, ami igazából nem is három férőhelyes.Okos megoldás, ha előre billented az első ülést teljesen, a sínt is húzza, hogy legyen hely.Enélkül csak balettosok, vagy akrobaták tudjákhasználni. Cserébe a sok "földi" jóért kurvára holtteres, A oszlop és a hátulja,de szokható.Az OPC line jól néz ki, de csak parasztvakítás.Ideális városban és elővárosban, spoilerre vigyázni fekvőrendőrnél, parkoláskor orral,pályára nem való, de bírja. Magamnak mindenképp egy erősebb, több ajtós Opel lesz (H Astra, vagy C Vectra, de nem kombi) mert ez karcsú. Szaladgálós kocsinak viszont OK. A fedélzeti komputer kezelése nem túl logikus és egyszerű. Pakolós rekesz alig van, a műanyagok az olcsó kategóriás szintet takarják.
Hát végül elcseréltem egy benyás 1,8 Zafirára! Eddig bírtam... Hangos, nem megy, kényelmetlen, nem pakolható, de legalább eszik. Az asszony meg így járt! Úgyis csak rövidtávon csámborog 1-7km, így néha legalább elvihetem cuccolni vidékre, és kiégetem majd a Zafirát, mert ezzel képtelenség bármit vinni, csak két emberrel...

Hibalista

- Összes szűrő+olaj,gyertya =35000FT, Hűtőventillátor motorral egybe 54ezer, vákumdob bontott 60000Ft

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 171000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? G Következő autója? Zafira
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (429 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)